Перегляд за Автор "Гоголєва, Г.В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Починаємо вивчати німецьку: Навчально-методичний посібник. Частина ІІ(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2003) Гоголєва, Г.В.Даний навчально-методичний посібник призначений для студентів-негерманістів I-ІІ курсів університету, які почали вивчати німецьку мову. Робота, розпочата першою частиною даного видання, продовжується на матеріалі 6 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на отриманому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Видання може використовуватися як для аудиторної, так і для самостійної роботи, в тому числі у дистанційному навчанні.Документ Починаємо вивчати німецьку: Навчальні матеріали. Частина І(Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2005) Гоголєва, Г.В.Дані навчальні матеріали призначені для студентів-негерманістів I курсів університету, які починають вивчати німецьку мову. Видання складається з 6 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на початковому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за даною темою. Матеріали організовані відповідно до вимог навчальної програми для гуманітарних спеціальностей. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи.Документ Починаємо вивчати німецьку: Навчальні матеріали. Частина ІII(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2005) Гоголєва, Г.В.Дані навчальні матеріали призначені для студентів-негерманістів III курсів університету, які почали вивчати німецьку мову. Робота, розпочата першою та другою частинами даного видання, продовжується на матеріалі 4 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на отриманому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Матеріали організовані відповідно до вимог навчальної програми для гуманітарних спеціальностей. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, в тому числі у дистанційному навчанні.