Перегляд за Автор "Куйдина, Т.М."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вода – основа здоровой жизни(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Куйдина, Т.М.; Чикало, Т.М.На основании современных открытий целого ряда наук вода рассматривается не просто как жидкость, а как вещество, находящееся в информационно-фазовом состоянии. В статье представлены результаты исследований влияния пиктографических резонаторов на качество (биохимические свойства) питьевой воды. Изучалось влияние гармонизированной воды на психофизиологическое состояние человека. А также рассматривались возможности коррекции и поддержания здоровья человека на всех его уровнях с помощью изменения энергоинформационной структуры воды. На підставі сучасних відкриттів цілого ряду наук вода розглядається не просто як рідина, а як речовина, що знаходиться в інформаційно-фазовому стані. У статті представлені результати досліджень впливу піктографічних резонаторів на якість (біохімічні властивості) питної води. Вивчався вплив гармонізованої води на психічний і фізіологічний стан людини. А також розглядалися можливості корекції і підтримки здоров’я людини на всіх його рівнях за допомогою зміни енергоінформаційної структури води. On the basis of the modern openings of a number of sciences water is examined not simply as a liquid, but as matter, being in the informatively-phase state. In the article the results of researches of influencing of pictography resonators are presented on quality (biochemical properties) of drinking-water. Influence of the harmonized water was studied on the mental and physiological condition of man. And also possibilities of correction and maintenance of health of man were examined on all of his levels by the change of power and informative structure of water.Документ Психолого-педагогические основы обучения духовной составляющей здоровья(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Васильева, Л.В.; Куйдина, Т.М.; Тимченко, А.Н.; Новикова, В.Е.; Ковалёва, И.А.В статье рассмотрено гуманистическое мировоззрение, как система взглядов, идеалов личности человека. Гуманизация – как ключевой элемент нового педагогического мышления, утверждающего полисубъектную сущность образовательного процесса. С помощью тестовой методики «16 ценностей» показано влияния валеологического образования на представления о духовности студентов I и IV курсов. Сделаны выводы о том, что уровень индивидуальных ценностей у обоих курсов одинаковый, уровень духовных ценностей у студентов IV-го курса выше. В статті розглянуто гуманістичний світогляд, як система поглядів, ідеалів особистості людини. Гуманізація – як ключовий елемент нового педагогічного мислення, стверджуючого полісуб’єктивну сутність освітнього процесу. З допомогою тестової методики «16 цінностей» наведено вплив валеологічної освіти на уявлення о духовності студентів I та IV курсів. Зроблені висновки про те, що рівень індивідуальних цінностей у двох курсів однаковий, рівень духовних цінностей у студентів IV-го курсу више. The problems of the spiritual health and forming of them observed in this article. The analysys of the professional education showing that future specialist need the knowledges of the spiritual health and physical culture.Документ Формирование духовного здоровья у студентов в процессе социализации(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Куйдина, Т.М.В статье рассматриваются вопросы социализации личности в образовательном процессе. Проблема формирования духовной культуры в рамках гуманистической социализации наиболее актуальна в отношении именно молодого поколения, поскольку молодежь находится в решающей стадии становления личности. Особое внимание уделяется вопросам формирования духовных ценностей, гуманистического мировоззрения у студентов, воспитание гармоничного здорового человека в процессе социализации. У статті розглядаються питання соціалізації особистості в освітньому процесі. Проблема формування духовної культури в рамках гуманістичної соціалізації найбільш актуальна відносно саме молодого покоління, оскільки молодь знаходиться у вирішальній стадії становлення особистості. Особлива увага приділяється питанням формування духовних цінностей, гуманістичного світогляду у студентів, виховання гармонійної здорової людини в процесі соціалізації. The questions of socialization of personality in an educational process are examined in this article. The problem of forming of spiritual culture within the framework of humanism socialization most actual in regard to nominal the young generation, because young people are in the deciding stage of becoming of personality. The special attention is spared the questions of forming of spiritual values, humanism world view for students, education of harmonious healthy man in the process of socialization.