Перегляд за Автор "Лисица, Н.М."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Гетерогенность рекламной информации как предпосылка развития нетократии в современном обществе(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Лисица, Н.М.У статті розглядається гетерогенність рекламної інформації як чинник розвитку нетократичних характеристик суспільства. Аналізуються гетерогенність джерел подачі інформації споживачу, гетерогенність формування новин в рекламній інформації, гетерогенність залучення засобів стимулювання зацікавленості споживачів тощо. Підкреслюється що проблеми сучасної рекламної інформації засновані на перенасиченості однакової інформації, що, як правило, веде до ролевого перенапруження тих, на кого направлена рекламна інформація. Зазначається, що для збереження постійних лояльних споживачів реклами і залучення нових споживачів, необхідно варіювати джерела подачі інформації споживачу і сценарії новин. The article deals with heterogeneity of advertising information. It is suggested to analyze heterogeneity of the sources of presenting information to the consumer, heterogeneity of new ideas in advertising information, heterogeneity of attracting the interest of consumers. The problems of contemporary advertising information are based on the saturation of one and the same information, that leads to role tension of those on whom the information is oriented at. To keep the loyal consumers of advertising and secure the attraction of new consumers it is necessary to vary the sources of presenting information to consumers and the scenes of new ideas.Документ Социальный интерес к продукту как основа формирования новых ценностей(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Лисица, Н.М.В статье анализируется понятие и феномен социального интереса к продукту (образовательной услуге). Автор рассматривает социальный интерес к продукту как стимул формирования новых ценностей; подчеркивает, что такой специфический продукт, как образовательная услуга, может быть усовершенствован с учетом его прагматической ориентации, что, позволяет, повысить востребованность образования. У статті пропонується аналіз соціального інтересу до продукту (освітянської послуги). Автор розглядає соціальний інтерес до продукту як стимул формування нових цінностей; підкреслює, що такий специфічний продукт, як освітня послуга, може бути вдосконалений з урахуванням його прагматичної орієнтації, що, дозволяє, підвищити затребуваність освіти. The article deals with the analysis of social interest to the product (education) that will allow to consider it as the stimulus of formation of new values. Education, as far as it is in demand in the service market, may be improved on the basis of its pragmatic orientation, that will secure its popularity.Документ Формування еліти в середовищі студентської молоді(Український інститут соціальних досліджень імені Олександра Яременка, 2005) Кислова, О.Н.; Лисица, Н.М.; Скорынина, О.В.The article deals with the possible sequence of development of sociology of elite on the basis of phases of studying the process of forming of elite in the students environment. The authors define the field of elite and prove that this process consists of phases. The authors point of view is given on the interpretation of elite, the components of contents of elite are presented.