Перегляд за Автор "Нечепоренко, Л.С."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До 160-річчя кафедри педагогіки. Наукова доповідь(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Нечепоренко, Л.С.В доповіді розглядається питання відкриття кафедри в 1850 р. і дається аналіз сучасного стану науково-дослідної і навчально-методичної роботи. Основний напрямок пошуків – це онто-інвайронментальне виховання студентів з погляду підготовки їх до успішної педагогічної діяльності, спрямованої на формування позитивного почуття, бажання, намірів, створення активно-позитивного морально-духовного мікроклімату. Формування успішної особистості, готової до співпраці, є унікальним езотеричним і екзотеричним завданням. Єдність, як провідна методологічна ідея і доброчинність, є принципом і завданням сучасних наукових пошуків кафедри педагогіки університету імені В.Н. Каразіна.Документ К. Істомін як педагог(2010) Нечепоренко, Л.С.В статті розглядається педагогічна система успішного вихован- ня, розроблена ієромонахом Істоміним. Суть його виховних вимог полягає у дотриманні заповітів Христа, відмові від семи смертних гріхів та послідовне виконання вимог вічних морально-духовних добро чинників, якими є: Віра, Надія, Любов.Документ Педагогика. Учебное пособие. (Краткий курс для иностранных студентов и аспирантов)(Типография №18 ЮЖД, 2006-01-16) Нечепоренко, Л.С.Основными понятиями (ключевыми словами - key words) данного пособия являются воспитание, образование, обучение, самовоспитание, самообразование, принципы, методы, форми-рование личности. Слова (и понятия, заключенные в них) для каждого явля-ются знакомыми с детства и такими, что сопровождают чело¬века всю его жизнь. Это обстоятельство значительно облегчает задачу автора, но и так же ее усложняет. С одной стороны че¬ловек ежедневно сталкивается с педагогическими явлениями и процессами, а с другой – он чаще всего бывает недоволен ре-зультатами обучения, образования и воспитания. Автор дан¬ного учебного пособия стремится объяснить основные вопро¬сы педагогики с позиций современного гуманитарного знания, чтобы усилить его практическое влияние и облегчить процесс становления личности каждого читателя.Документ Педагогіка вищої школи. Спецкурс для студентів та аспірантів класичних університетів Навчальна програма та методичні рекомендації(друкарня № 18 ПЗ, 2010-07-11) Нечепоренко, Л.С.Спецкурс для студентів і аспірантів класичних університетів будується на принципах єдності традиційної і сучасної загальної і психологічної педагогіки з залученням нових філософських джерел, досліджень медичних і соціальних працівників, екологів, валеологів, теологів. Читачі орієнтуються на оптимістичну позицію мікробіолога І.І. Мечнікова щодо соціального значення наукових знань, на продуктивну ідею К.А. Гельвеція про те, що «виховання може все», на відкриття природодослідника В.І. Вернадського про ноосферу, яка формується під впливом знань, емоційно-вольової і світоглядної позиції кожної активної людини. Ноосфера як нове утворення є «монолітом життя», тобто умовою і середовищем життєдіяльності, що від спадкоємців видатних природознавців, вимагає зваженої емоційно-вольової підготовки, культури поведінки, спілкування. ©Документ Педагогіка життя на щодня(друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко, Л.С.Документ Педагогічна майстерність(2009) Нечепоренко, Л.С.В монографії розкривається одна з центральних проблем освіти, навчання й виховання учителя – педагогічна майстерність. Суть питання полягає в постановці та визначенні методологічних засад теорії і практики педагогічної майстерністі. Основними засадами розробки нових технологій формування педагогічної майстерністі вчителя стала онто-інвайронментальна педагогіка. Розглядається можливість розв’язання питань навчання і виховання особистості здатної до гармонізації і злагоди своїх дій і поведінки з довкіллям.Документ Про науково-дослідницьку роботу студентів(друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко, Л.С.В методичних рекомендаціях подана інформація про місце та значен- ня науково-дослідницької та навчально-дослідницької роботи студентів у процесі вузівської підготовки. В матеріалі розкрито значення, зміст, методичні підходи до організації та проведення науково-педагогічних пошуків студен- тами та аспірантами – майбутніми педагогами. Подані поради щодо пошуку методів і розробки методики проведення науково-дослідної роботи в період навчальної роботи.