Перегляд за Автор "Рябих, М.В."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ A guide to English punctuation : навчально-методичний посібник з англійської пунктуації для студентів факультетів іноземних мов(Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2012) Рябих, Л.М.; Рябих, М.В.Навчально-методичний посібник призначений для розвитку у студентів молодших та середніх курсів факультетів іноземних мов навичок використання англійської пунктуації. Посібник створено у відповідності до Робочої програми навчання.Документ A practical course in modal verbs(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2016) Байбекова, Л.О.; Гридасова, О.І.; Рябих, М.В.; Рябих, Л.М.Навчальний посібник призначений для формування навичок розпізнавання та вживання модальних дієслів студентів середніх курсів факультетів іноземних мов. Посібник складено відповідно до робочої програми навчання.Документ Cities. Sightseeing: Навчально-методичний посібник(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Рябих, М.В.; Рябих, Л.М.Навчально-методичний посібник призначений для розвитку навичок та вмінь усного мовлення студентів молодших курсів факультетів іноземних мов. Головною метою даного посібника є розширення словникового запасу та вдосконалення монологічного та діалогічного мовлення студентів у межах теми «Місто. Огляд пам’яток». Посібник створено у відповідності до програми навчання.Документ Оптимізація проведення занять з домашнього читання студентів молодших курсів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Рябих, М.В.; Князєва, М.О.Робота виконана у межах досліджень, присвячених пошуку шляхів оптимізації навчання іноземної мови студентів. Протягом тривалого часу робоча програма навчання студентів на факультетах іноземних мов включала заняття з домашнього читання. Проте слід відзначити, що та процедура, яка зазвичай використовувалась, не може задовольнити сучасні потреби інтенсифікації навчання іноземної мови, тому пошук нових більш ефективних процедур таких занять є на часі предметом дослідження автора цієї роботи. Работа проведена в рамках исследований, посвященных поиску путей оптимизации обучения студентов иностранному языку. На протяжении долгого времени рабочая программа на факультетах иностранных языков включала занятия по домашнему чтению. Однако следует отметить, что процедура, которая, как правило, использовалась не удовлетворяет современным требованиям интенсификации обучения иностранным языкам, поэтому поиск новых более эффективных процедур таких занятий является на данном этапе предметом исследования автора этой работы. This contribution has been made within a series of studies aimed at optimizing of teaching a foreign language. Home reading classes have been part of the curricula in foreign languages departments for a long time. Still, we should point out that the approaches used do not meet the requirements of the present day teaching. Therefore, the search for more efficient approaches has been in focus of the author of this contribution.Документ Психологія викладання: пошук(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Рябих, М.В.Робота виконана у межах досліджень, присвячених психологічним аспектам викладання іноземної мови, пошуку шляхів оптимізації навчання студентів іноземної мови у вищих навчальних закладах. Розглядаються загальні принципи викладання, роль викладача та роль студента у навчальному процесі, наводяться думки студентів щодо актуальних питань викладання та їх аналіз автора цієї статті. Продовжується тема пошуку складових поняття „ефективний викладач.” У статті також продовжується аналіз стосунків між викладачем та студентами, робиться спроба знайти їх оптимальний рівень. Работа выполнена в рамках исследований, посвященных психологическим аспектам преподавания иностранных языков, поиску путей оптимизации обучения студентов у высших учебных заведениях. Рассматриваются общие принципы преподавания, роль преподавателя и роль студента в процессе обучения, приводятся мысли студентов касательно актуальных проблем преподавания и их анализ автором данной статьи. Продолжается тема поиска составляющих понятия „эффективный преподаватель”. В статье также продолжается анализ взаимоотношений между преподавателем и студентами, делается попытка найти их оптимальный уровень. This contribution has been made within a series of studies concerned with psychological aspects of foreign language teaching, the search for optimal teaching methods in higher educational institutions. The paper reviews the general teaching principles, the role of a teacher, and the role of a student in this endeavour, shares students’ understanding of the teaching process, and its interpretation by the author of this contribution. Once again the concept of an efficient teacher is studied. The article also looks at the relationship between a teacher and a student, attempts to find its optimal correlation.