Перегляд за Автор "Шпорт, Ганна Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Армянская диаспора г. Харькова (вторая половина XIX-начало XXI в.): Этнодемографическая характеристика(2017) Шпорт, Анна Михайловна; Шпорт, Ганна МихайлівнаПолиэтничность и этническая маргинальность являются типичными чертами современных мегаполисов. К таким городам принадлежит по праву Харьков – один из самых многонациональных городов Восточной Европы, историческому, политическому, экономическому и культурному развитию которого во многом поспособствовала армянская община.Документ Виставки етнографічного профілю, як важливий засіб формування національної свідомості учнівської та студентської молоді (на матеріалах виставки «Українська писанка: закарбовані грані духовного», 7–26-е червня 2018 р.).(Харьков : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2020) Шпорт, Ганна МихайлівнаУ статті розглядається важлива роль етнографічних виставок у формуванні національної свідомості підростаючого покоління: учнів, студентства – майбутніх хранителів етнографічної спадщини України.Документ Казахский период научной деятельности профессора С. А. Семенова–Зусера в документах архива Музея археологии ХНУ имени В. Н. Каразина.(Харьков : ХНУ имени В. Н. Каразина, 2017) Крупа, Татьяна Николаевна; Шпорт, Анна Михайловна; Крупа, Тетяна Миколаївна; Шпорт, Ганна МихайлівнаДокумент Научный архив музея: из опыта упорядочивания архивных материалов Музея археологии и этнографии Слободской Украины.(Харьков : ХНУ имени В.Н. Каразина, 2017) Шпорт, Анна Михайловна; Шпорт, Ганна МихайлівнаСтатья посвящена истории создания структуры научного архива Музея археологии и этнографии Слободской Украины ХНУ имени В.Н. Каразина (с 2015 г. – Музея археологии ХНУ имени В.Н. Каразина).Документ «… Сорочку мати вишила мені … червоними і чорними нитками …» (на матеріалах етнографічної виставки)(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018) Шпорт, Ганна МихайлівнаПропонована стаття розглядає етнографічні виставки як один із засобів популяризації національного культурного надбання України. Адже вишиту вітчизняну сорочку можна по праву назвати «світом у мініатюрі», зашифрованим в орнаменті, кольорах і символах родоводом людства, енциклопедією-розповіддю про багатогранність життя. Тим самим залучення всієї громадськості, незалежно від фахової приналежності, до збереження й пропагування безцінної спадщини, є цілком виправданим, достатньо результативним.