Наукові роботи. Філософський факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Резервы здоровья человека с позиций биологического и психологического возраста в валеологической (санологической) науке и практике(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Шушляпин, О.И.; Шелест, А.Н.; Ломакина, О.В.; Кожин, М.И.; Борзова, Е.Ю.; Добровольская, И.Н.; Титова, А.Ю.; Залюбовская, Е.И.; Рынчак, П.И.; Ковалева, Ю.А.В работе раскрывается смысл и значение валеологии (санологии) в процессах управления здоровьем. Усилия валеологии направлены во «внутрь» самого человека, на изучение феномена человека и развитие механизмов здоровья. Как ни в какой другой науке, в валеологии человек рассматривается как целое, а не как простое наличие органов и систем. Это дает возможность получать самые неожиданные для практики выживания человечества данные, например, о роли биологического и психологического возраста как маркеров старения или омоложения организма, основываясь на современные достижения биологической и психологической науки в контексте сознания, духа и разума. Это дает возможность получать самые неожиданные для практики выживания человечества данные, например, о роли преждевременного развития атеросклероза у населения и их связи с преждевременным старением как выражения дезинтеграции жизненных функций, что позволит разработать новые принципы первичной, вторичной и третичной профилактики атеросклероза как у лиц молодого возраста, так и у больных ИБС. У роботі розкривається сенс і значення валеології (санологии) в процесах управління здоров’ям. Зусилля валеології направлені в «всередину» самої людини, на вивчення феномена людини і розвиток механізмів здоров’я. Як ні в якій іншій науці, у валеології людина розглядається як ціле, а не як проста наявність органів і систем. Це дає можливість отримувати найнесподіваніші для практики виживання людства даних, наприклад, про роль біологічного і психологічного віку як маркерів старіння або омолоджування організму, грунтуючись на сучасні досягнення біологічної і психологічної науки в контексті свідомості, духу і розуму. Це дає можливість отримувати найнесподіваніші для практики виживання людства дані, наприклад, про роль передчасного розвитку атеросклерозу в населення і їх зв’язку з преждевремнным старінням як вирази дезинтеграції життєвих функцій, що дозволить розробити нові принципи первинної, вторинної і третинної профілактики атеросклерозу як в осіб молодого віку, так і в хворих ІХС. The work reveals the sense and meaning of valeology (sanology) in the processes of health management. Efforts of valeology are aimed «inside» human, at studying of the human phenomenon and development of health mechanisms. Unlike any other study, valeology observes the human as whole, not as simple set of organs and systems. It gives the opportunity to receive the most unexpected data for practice of mankind’s survival, for example, the role of biological and psychological age as markers of aging or rejuvenation of an organism, being based on modern achievements of a biological and psychological study in a context of sense, spirit and mind. Another example is the role of a premature development of atherosclerosis among people and its connection with premature aging as an expression of decomposition of living functions, that will allow to develop new principles of primary, secondary and tertiary prevention of an atherosclerosis both for young people and CHD patients.Документ Теоретические аспекты формирования мировоззрения и понимания здоровья человека(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Гончаренко, В.Г.Данное учебное пособие посвящено описанию фундаментальных основ современного мировоззрения, мироустройства и миропонимания. Формирование этих представлений является научной платформой для развития интегральной науки о здоровье — валеологии, ее принципов, задач, новых методов оздоровления и управления здоровьем. Учебное пособие рассматривает исторические аспекты формирования валеологического мировоззрения, роль знаний о голографичности, фрактальности, целостности, гармоничности, иерархичности в расшифровке механизмов функционирования физической и энергоинформационной составляющих здоровья человека. Особое внимание уделяется освещению духовной составляющей здоровья, а также волновой природе функционирования человека и энергоинформационным методам его здоровья. Даний навчальний посібник присвячено опису фундаментальних основ сучасного світогляду, світоустрою і світорозуміння. Формування цих уявлень є науковою платформою для розвитку інтегральної науки про здоров’я — валеології, її принципів, завдань, нових методів оздоровлення і управління здоров’ям. Навчальний посібник розглядає історичні аспекти формування валеологічного світогляду, роль знань про голографічності, фрактальності, цілісності, гармонійності, ієрархічності в розшифровці механізмів функціонування фізичної та енергоінформаційного складових здоров’я людини. Особлива увага приділяється висвітленню духовної складової здоров’я, а також хвильову природу функціонування людини і енергоінформаційним методам його здоров’я. This textbook is devoted to describing the fundamentals of the modern world, the world order and world view. The formation of these representations is a scientific platform for the development of integrated health sciences — valeology, its principles, objectives, new methods of rehabilitation and health management. Textbook examines the historical aspects of the formation valeological world, the role of knowledge of holographic, fractal integrity, harmony, hierarchy in deciphering the mechanisms of the physical and energy-components of human health. Particular attention is paid to the mental component of health coverage, as well as the wave nature of human functioning and energy-methods of health.Документ Становление и развитие системы обучения предмету «основы здоровья». Гуманистический аспект(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Гончаренко, М.С.; Коновалова, Е.О.; Михайличенко, М.В.; Смирнова, Т.А.Обучение и здоровьесохранение, а также валеологизация и гуманизация образования, которые соответствуют потребностям современного общества, освещены в этой статье. Сучасні стратегії навчання мають стати відповідними потребам суспільства, а саме потребі у вихованні культурної та інформованої людини в питаннях здоров'язбереження. The modern strategy of the learning must be agreed with the tendency of the development of the sociality. The health care and forming of the health life style will be important part of the study.