Наукові роботи. Філософський факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Историческая эпистемология, практика познания
    (Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2006) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
  • Ескіз
    Документ
    (Не)можливість віддержавлення філософії
    (2019) Шильман, Михайло Євгенович; Перепелиця, Олег Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Страсти по архитектуре в эпоху истребления пространств
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
  • Ескіз
    Документ
    Продолжение библиотеки: закат тюрьмы
    (2014) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    Остаточна дискредитація дисциплінарних суспільств ставить Бібліотеку перед непростим завданням соціальної реабілітації або, точніше, «реінституціоналізації». Стара модель бібліотеки, що зберігає принцип ув'язнення, підлягає модифікації за допомогою нових форм кооперації з сучасним життям. Бібліотека повинна піклуватися не лише про книги та читачів, а й узяти на себе частину турбот про городян.
  • Ескіз
    Документ
    Знаки препинания (в) культуре
    (Санкт-Петербург : Ленинградский государственный университет имени А.С. Пушкина, 2006) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
  • Ескіз
    Документ
    Душа, Я и апперцепция
    (Москва : МАКС Пресс, 2004) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    "Хайдеггер зазначає: «...для будь-якого фактичного суб'єкта Я означає одне й те саме». Якщо Я мислиться одиничним, що зберігається в потоці перцепцій, що задає єдність усіляких станів і перебуває - сама по собі - поза часом, то таке Я не тільки незмінно і єдино, але відсилає якимось чином до лихоліття, до безсмертя. Поняття Я вже включає уявлення про синтез; єдність Я, єдність апперцепції можливі лише завдяки первісно-синтетичній природі. Слід визначити те, чому, можливо, властива така природа. Кант іноді ототожнює первісну єдність апперцепції та розум; це додаткова підказка".
  • Ескіз
    Документ
    «Идея прошлого» в философии Канта
    (2005) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    Спроби пропозиції некантіанських проектів епістемології (вжиті передусім представниками філософії мови чи прихильниками прагматизму) призводять до необхідності знову вирішувати питання «минулого». Ми ж спробуємо позначити один із можливих шляхів вирішення проблеми відносин з історичним минулим у межах кантівської системи.
  • Ескіз
    Документ
    Прогулки с «Цицероном», или Traumkritik
    (Российский государственный гуманитарный университет, 2008) Перепелица, Олег Николаевич; Шильман, Михаил Евгеньевич; Перепелиця, Олег Миколайович; Шильман, Михайло Євгенович
    Версія, згідно з якою «Цицерон» служить для Канта не тільки пасткою думок, а й знаковою фігурою, що має символічний, практичний і теоретичний підтекст.
  • Ескіз
    Документ
    Университетские модели корпоративной коммуникации
    (Харьков : Издательство НУА, 2017) Шильман, Михаил Евгеньевич; Перепелица, Олег Николаевич; Шильман, Михайло Євгенович; Перепелиця, Олег Миколайович
    Вирішується питання про існування класичного університету принаймні в його старій «тілесній» формі. Чи не відчуває корпоративна комунікація в самому тілі університету такі радикальні метаморфози, які роблять її просто зайвою і неможливою у світі глобального менеджменту, інтернет-контенту та нових медіа? І чи можливо помислити за відсутністю такої комунікації віддана науці вчена спільнота?
  • Ескіз
    Документ
    Событие и исторический факт: попытка разведения понятий
    (Харьков : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2002) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    Поняття факту як фіксатора і результату випливає з його споконвічного значення як закінченого, що відбулося, а істинність - з логічної неможливості "хибного факту". Синонімічність факту і події гранично провокаційна, але як показує безліч прикладів, взаємозамінність факту і події - звичай не тільки розмовної мови, а й мови історичної науки.