Наукові роботи. Філософський факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Політичний популізм і популярна культура(Київ : Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди Національної академії наук України, 2021) Гужва, Алла АнатоліївнаДокумент Становлення громадського телебачення в Україні: проблеми та перспективи(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2011) Назаренко, С.І.Висвітлюються проблеми складного шляху становлення громадського телебачення в Україні у контексті формування громадянського суспільства. Розглядаються політико-юридичні умови і джерела його функціонування як незалежного посередника між владою та суспільством.Документ Становлення громадського телебачення в Україні: проблеми та перспективи(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2011) Назаренко, С.І.; Nazarenko, S.Висвітлюються проблеми складного шляху становлення громадського телебачення в Україні у контексті формування громадянського суспільства. Розглядаються політико- юридичні умови і джерела його функціонування як незалежного посередника між владою та суспільством. The challenges of formation of public television in Ukraine in the process of building civil society are discovered. The political and legal conditions and sources of its functioning as an independent agent between government and society are discovered.Документ Медиаповорот: философское многоголосье(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Дениско, Л.Н.; Мошинская, Е.Ю.В статье рассматривается медиаповорот как синомим медиареволюции, трансформация медиа в условиях информационного общества. Его анализ базируется на работах таких известных философов как М. Маклюэн, Ж. Бодрийяр, М. Кастельс, Э. Тоффлер, Д. Рашкофф. Представленные в их работах концепции медиаповорота, как показано в статье, не повторяют и не перечеркивают друг друга, а дополняют и обогащают. Медиаповорот свидетельствует о появлении новой медийной реальности. В статті розглянуто медіаповорот як синонім медіареволюції, трансформації медіа в умовах інформаційного суспільства. Його аналіз базується на працях таких відомих філософів як М. Маклюен, Ж. Бодрійяр, М. Каcтельс, Е. Тоффлер, Д. Рашкофф. Означені в їх роботах концепції медіаповороту, що подані в статті, не повторяють і не перекреслюють одна одну, а доповнюють і збагачують. Медіаповорот засвідчив появу нової медійної реальності. The article deals with the media turn as a synonym of the media revolution, transformation of media within the framework of the information society. Its analysis is based on the works of such famous philosophers as M. McLuhan, J. Baudrillard, M. Castells, A. Toffler, D. Rushkoff. The concepts of the media turn described in their works and outlined in this article do not repeat one another, do not overlap but enlarge each other and enrich. The media turn marked the appearance of a new media reality.Документ Сучасні теорії медіа комунікацій: філософський аспект(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Чижова, О.В.Розглядаються теорії соціальних комунікацій і зокрема теорії медіа комунікацій. Автор розглядає різні підходи до визначення поняття медіа, роль медіа комунікацій як частини повсякденності у контексті філософської рефлексії. Автор звертає увагу на роль Інтернет-комунікацій як частини медіа. Виявлено зв’язок медіа комунікацій з філософськими науками. Розглянуто проблему визначення поняття медіа та проблему класифікації теорії медіа комунікацій. Означено проблематику пошуку теорії, відповідної до сучасної структури медійного простору. Рассматриваются теории социальных коммуникаций и теории медиа коммуникаций в частности. Автор рассматривает разные подходы к определению понятия медиа, роль медиа коммуникаций как части повседневности в контексте философской рефлексии. Автор обращает внимание на роль интернет коммуникаций как части медиа. В статье рассмотрена связь медиа коммуникаций с философскими науками и проблема определения понятия медиа и классификации теорий медиа коммуникаций. Обозначена проблематика поиска теории, соответствующей современной структуре медиа пространства. Theories of social communications and theories of media communication is considered. Author examines the different understanding of determination of concept of media, role of media communication as part of daily occurrence in the context of philosophical reflection. Author pays attention to role of Internet communications as a part of media. Connection of media communication is educed with philosophical sciences. The problem of determination of media and classification of theory of media are considered. The problem of search of corresponding to the modern structure of media space theory is marked.