(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023) Бабічева, Анастасія Євгенівна; Babicheva, Anastasia
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних аспектів маркетингової стратегії підприємства, зокрема підприємств ресторанного бізнесу. Проаналізовано сутність маркетингової стратегії та її особливості формування для ресторанного бізнесу. Здійснено аналіз діяльності ресторану «Фігаро» та оцінено його позиції на ринку міста Києва. Досліджено рівень конкурентоспроможності ресторану по відношенню до основних конкурентів. Здійснено аналіз зовнішнього середовища, визначено напрями удосконалення маркетингової стратегії ресторану. Оцінено ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової стратегії ресторану «Фігаро».