До 75-річчя завершення Другої світової війни

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/10382

Спогади про Другу світову війну співробітників ЦНБ та їх рідних.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Поляков Семён Фёдорович
    (2015-05-26) Полякова, Ю.Ю.
    На фронтах Великой Отечественной войны с 27 июня 1941 г. Воевал на Юго-Западном фронте (лето 1941); Западном фронте (под Москвой, в составе 26-й резервной армии, осень — зима 1941); Волховском фронте (в составе 26-й резервной, затем 2-й ударной армии, при первой попытке прорыва блокады Ленинграда, декабрь 1941 — март 1942); Сталинградском и Донском фронтах (в составе 66-й армии, 1942 — 1943). Командовал стрелковым взводом, стрелковой ротой, пулемётной ротой.
  • Ескіз
    Документ
    Музично-театральне життя Харкова під час німецько-фашистської окупації (за матеріалами Державного архіву Харківської області)
    (Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2013) Полякова, Ю.Ю.
    Стаття присвячена дослідженню музичного й театрального життя Харкова періоду німецько-фашистської окупації (1941–1943 рр.). На основі архівних матеріалів, спогадів сучасників та статей, надрукованих на шпальтах газети «Нова Україна», подається характеристика діяльності окремих закладів мистецтва (оперного й драматичного театрів, театру ляльок, Харківської консерваторії, Українського народного хору та ін.). Автор доходить висновків, що робота мистецьких колективів Харкова була більшою мірою спрямована на задоволення потреб німецьких офіцерів, хоча актори та музиканти й намагалися сприяти розвитку національної свідомості й духовності різних верств населення міста. Статья посвящена исследованию музыкальной и театральной жизни Харькова периода немецко-фашистской оккупации (1941–1943 гг.). На основе архивных материалов, воспоминаний современников и статей, напечатанных на страницах газеты «Нова Украина», дается характеристика деятельности отдельных учреждений искусства (оперного и драматического театров, театра кукол, Харьковской консерватории, Украинского народного хора и др.). Автор приходит к выводу, что работа художественных коллективов Харькова была в большей степени направлена на удовлетворение потребностей немецких офицеров, хотя актеры и музыканты пытались способствовать развитию национального самосознания и духовности различных слоев населения. The article deals with studying of musical and theatrical life in Kharkiv during the period of the Nazi occupation of the city (1941—1943). Based on archive documents, memoirs of contemporaries, and the articles of the Nova Ukraina newspaper, it presents a detailed description of particular artistic institutions: Opera theatre, Drama theatre, Theatre of marionettes, the Kharkiv Conservatory, the Ukrainian Folk Choir etc. The author comes to conclusion that the artists of the city mainly tried to meet the demands of German officers, though some actors and musicians made certain attempts at developing national consciousness and national spirit of the city’s varied population.