Філософський факультет

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/51

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Историческая эпистемология, практика познания
    (Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2006) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
  • Ескіз
    Документ
    Модерн, который смеется
    (Xарьков : Харьковский національній университет имени В.Н. Каразина, 2010) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    «Стан постмодерну», будучи понад чверть століття чи не найбільш обговорюваною темою, досі залишається теоретично нестабільним об'єктом – частково певною частинкою. Проте, чи не єдиною визначеністю цього стану можна вважати те, що він викликає сміх, відзначаючи тим самим переведення в площину безпосереднього інтересу теми, історично відтіснені на узбіччя філософського дискурсу.
  • Ескіз
    Документ
    (Не)можливість віддержавлення філософії
    (2019) Шильман, Михайло Євгенович; Перепелиця, Олег Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Страсти по архитектуре в эпоху истребления пространств
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
  • Ескіз
    Документ
    Продолжение библиотеки: закат тюрьмы
    (2014) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    Остаточна дискредитація дисциплінарних суспільств ставить Бібліотеку перед непростим завданням соціальної реабілітації або, точніше, «реінституціоналізації». Стара модель бібліотеки, що зберігає принцип ув'язнення, підлягає модифікації за допомогою нових форм кооперації з сучасним життям. Бібліотека повинна піклуватися не лише про книги та читачів, а й узяти на себе частину турбот про городян.
  • Ескіз
    Документ
    Цезура современности (мидраш к "Речи о достоинстве человека")
    (Харків : Майдан, 2019) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    Будь-яка версія «людини» на тлі сучасного світу, де домінують технології, нагадує гуманістичний домініон, чия незалежність не мислиться у відриві від (ступеня) прихильності до цього світу, а сам він – як підлягає і плоть від плоті «питання про техніку». У його напрямі відсилає і (що не потребує додаткового уявлення) дилема/парадокс/проблема «пост-людини», яка в достатку сповнила маркерами пост-і транс-успадковане поняття «гуманізму».
  • Ескіз
    Документ
    Знаки препинания (в) культуре
    (Санкт-Петербург : Ленинградский государственный университет имени А.С. Пушкина, 2006) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
  • Ескіз
    Документ
    Душа, Я и апперцепция
    (Москва : МАКС Пресс, 2004) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    "Хайдеггер зазначає: «...для будь-якого фактичного суб'єкта Я означає одне й те саме». Якщо Я мислиться одиничним, що зберігається в потоці перцепцій, що задає єдність усіляких станів і перебуває - сама по собі - поза часом, то таке Я не тільки незмінно і єдино, але відсилає якимось чином до лихоліття, до безсмертя. Поняття Я вже включає уявлення про синтез; єдність Я, єдність апперцепції можливі лише завдяки первісно-синтетичній природі. Слід визначити те, чому, можливо, властива така природа. Кант іноді ототожнює первісну єдність апперцепції та розум; це додаткова підказка".
  • Ескіз
    Документ
    «Идея прошлого» в философии Канта
    (2005) Шильман, Михаил Евгеньевич; Шильман, Михайло Євгенович
    Спроби пропозиції некантіанських проектів епістемології (вжиті передусім представниками філософії мови чи прихильниками прагматизму) призводять до необхідності знову вирішувати питання «минулого». Ми ж спробуємо позначити один із можливих шляхів вирішення проблеми відносин з історичним минулим у межах кантівської системи.
  • Ескіз
    Документ
    Прогулки с «Цицероном», или Traumkritik
    (Российский государственный гуманитарный университет, 2008) Перепелица, Олег Николаевич; Шильман, Михаил Евгеньевич; Перепелиця, Олег Миколайович; Шильман, Михайло Євгенович
    Версія, згідно з якою «Цицерон» служить для Канта не тільки пасткою думок, а й знаковою фігурою, що має символічний, практичний і теоретичний підтекст.