Факультет міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/39
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Ways of restructuring the work of the department of foreign languages at senior courses of non-linguistic universities [Иванченко А.А. Пути перестройки работы кафедры иностранных языков на старших курсах неязыковых вузов ] (in Russian)(Москва: НИИ ВШ, 1988) Иванченко, Андреянна Алексеевна; Ivanchenko, Andreyanna; Іванченко, Андреянна ОлексіївнаДокумент Психологические основы усвоения вербального материала на графемно-фонемном уровне языка (на материале обучения англоговорящих студентов-иностранцев русскому языку)(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 1986) Иванченко, Андреянна Алексеевна; Заика, Евгений Валентинович; Сергеева, Татьяна Викторовна; Іванченко, Андреянна Олексіївна; Заика, Євген Валентинович; Сергеєва, Тетяна Вікторівна; Ivanchenko, AndreyannaУ статті встановлено, що засвоєння нового графемно-фонемного матеріалу різко знижується, якщо перемішувати різні частини, які до цього не закріпилися в пам'яті. У ході навчального експерименту ми прагнули до того, щоб перше відтворення сприйнятого матеріалу відповідало правильно змодельований новий образ даної вербальної одиниці. Формування правильно змодельованого нового образу досягалося в результаті використання різних аналізаторів у процесі запам'ятовування мовних елементів, що вивчаються, а саме, звукова, візуальна і рухова пам'ять (останній вид пам'яті включав функціонування артикуляційного апарату при вимові та руко-рухових дій у процесі написання). Використання всіх типів запам'ятовування значно покращує засвоєння, закріплення та актуалізацію сприйнятого матеріалу. Застосовані в навчальному експерименті ігрові ситуації були своєрідним способом підвищення інтересу у студентів до матеріалу, що завчається. Студенти як би не допускали дефіциту емоційного ставлення до інформації, що запам'ятовується, і створювали помірну емоційну напругу, що активізувало мнемічну діяльність індивіда. Таким чином, навчання за експериментальною методикою підвищує ефективність засвоєння вербального матеріалу на графемно-фонемному рівні мови, створюючи умови для зміцнення слідів у довгостроковій пам'яті, надаючи необхідний час для їх консолідації та віддаляючи (наскільки це можливо) момент появи інтерферуючих вербальних одиниць з рідної мови учня .Документ Психология креативности личности: теоретико-методологический и прикладной аспекты : докторская диссертация(Харьков, 2017-05-29) Иванченко, Андреянна Алексеевна; Іванченко, Андреянна Олексіївна; Ivanchenko, AndreyannaСоздана концептуальная модель жизнесозидающей креативности, в которой: (1) определены ее функциональные компоненты и установлены взаимосвязи между ними; (2) обнаружены социально-психологические предпосылки и факторы ее проявления; раскрыт и обоснован операционный механизм ее функционирования; (3) установлена приоритетная роль духовности (на базе которой проявляется жизнесозидающая креативность); определен динамично нарастающий характер ее раскрытия; (4) доказано, что жизнесозидающая креативность может эффективно реализовываться в различных сферах активности человека; 5) обнаружены ее антистрессовая и рекреационная функции долгосрочного действия. · Введено понятие Самоорганизующейся Психологической Системы учебно-профессионального типа, которое характеризует социальную группу образовательной сферы; обоснован принцип формирования Самоорганизующейся Психологической Системы и раскрыты закономерности ее функционирования в учебно-профессиональной деятельности в рамках учебной диады. Разработана и апробирована развивающие-коррекционная программа активации жизнесозидающей креативности субъектов учебно-профессиональной деятельности; разработаны теоретические основы психолого-педагогической технологии проявления жизнесозидающей креативности в процессе лингвообучения.Документ Psychological and epistemological essence of synergy and its relevance in relationship between teacher and students (from perspectives of Italian language teaching) [Иванченко А.А., Дзатти Альбэрто. Психологическая и эпистемологическая сущность синергии и её релевантность во взаимоотношениях преподавателя и студентов (в ракурсе преподавания итальянского языка)] (in Russian)(Харьков : ХНУ, 2007) Ivanchenko, Andreyanna; Иванченко, Андреянна Алексеевна; Іванченко, Андреянна Олексіївна; Zatti, Alberto; Дзатти, АльбэртоThe significance of the positive professional and personal image of the teacher (including the linguistic teacher) and its influence on student motivation is revealed: the higher the synergetic interaction and empathic interaction in the classroom, the more productive the students learn the new linguistic and cultural realities as well as their mutual creative self-realization. Conducting a survey, which was held in the Italian/Ukrainian secondary and higher schools, it has been revealed a sufficiently great percentage of negative perceptions of the teacher by students and school pupils. This fact put in evidence the importance as for testing such a profession like a teacher. Виявлено значимість позитивного професійно-особистісного іміджу викладача (у тому чиелі й викладача-лінгвіста) і його впливу на студентську мотивацію: чим вище сінергетичий взаємовплив і емпатична взаємодія в навчалъній аудиторії, тим продуктивніше здійснюється засвоєння студентами нової лінгво-культурологичої реалії і їхня творча самореализация. Анкетування, проведене в італійських/українських школах/вузах, виявило досить високий відсоток негативно сприйманого викладача, що ставить на порядок денний питания про тестування на професію викладача. It is shown a significance of the positive professional and personal image of the teacher (as well as a linguistic teacher also) and his influence at the student’s motivation: higher is the synergic reciprocal influence and empathic interaction in the studding auditorium, more productive is the realization of the student’ new linguo-culturological reality learning and their creative autorealization. A conducting of the questionnaires, that was held in the Italian/Ukrainian secondary and higher schools, has revealed a sufficiently great per cent of a negatively excepted teacher. This fact put in evidence the question as for testing such a profession like a teacher.