Факультет міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/39
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Міжнародні організації: методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи (для здобувачів вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» освітньо-професійної програми «Міжнародні відносини» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) [Електронне видання](Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Чернишова, Лариса Олексіївна; Chernyshova, LarysaВидання містить положення про організацію вивчення навчальної дисципліни, її тематичний план, методичні вказівки до семінарських занять, завдання для самостійної роботи, підсумковий тест для самоконтролю здобувачів вищої освіти, питання до екзамену, методи контролю та критерії оцінювання знань з дисципліни, рекомендовану літературу. Видання призначене для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, що навчаються за спеціальністю 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії».Документ Psychological and epistemological essence of synergy and its relevance in relationship between teacher and students (from perspectives of Italian language teaching) [Иванченко А.А., Дзатти Альбэрто. Психологическая и эпистемологическая сущность синергии и её релевантность во взаимоотношениях преподавателя и студентов (в ракурсе преподавания итальянского языка)] (in Russian)(Харьков : ХНУ, 2007) Ivanchenko, Andreyanna; Иванченко, Андреянна Алексеевна; Іванченко, Андреянна Олексіївна; Zatti, Alberto; Дзатти, АльбэртоThe significance of the positive professional and personal image of the teacher (including the linguistic teacher) and its influence on student motivation is revealed: the higher the synergetic interaction and empathic interaction in the classroom, the more productive the students learn the new linguistic and cultural realities as well as their mutual creative self-realization. Conducting a survey, which was held in the Italian/Ukrainian secondary and higher schools, it has been revealed a sufficiently great percentage of negative perceptions of the teacher by students and school pupils. This fact put in evidence the importance as for testing such a profession like a teacher. Виявлено значимість позитивного професійно-особистісного іміджу викладача (у тому чиелі й викладача-лінгвіста) і його впливу на студентську мотивацію: чим вище сінергетичий взаємовплив і емпатична взаємодія в навчалъній аудиторії, тим продуктивніше здійснюється засвоєння студентами нової лінгво-культурологичої реалії і їхня творча самореализация. Анкетування, проведене в італійських/українських школах/вузах, виявило досить високий відсоток негативно сприйманого викладача, що ставить на порядок денний питания про тестування на професію викладача. It is shown a significance of the positive professional and personal image of the teacher (as well as a linguistic teacher also) and his influence at the student’s motivation: higher is the synergic reciprocal influence and empathic interaction in the studding auditorium, more productive is the realization of the student’ new linguo-culturological reality learning and their creative autorealization. A conducting of the questionnaires, that was held in the Italian/Ukrainian secondary and higher schools, has revealed a sufficiently great per cent of a negatively excepted teacher. This fact put in evidence the question as for testing such a profession like a teacher.