Бібліотека
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/4
Переглянути
Документ Інноваційні методи обслуговування читачів у бібліотеках вищих навчальних закладів Харківського зонального методичного об'єднання(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2014) Бабічева, О.Г.; Журавльова, І.К.; Babicheva, E.G.; Zhuravlyova, I.K.; Бабичева, Е.Г.; Журавлева, И.К.У статті розглянуто питання про введення інновацій, нових послугу бібліотеках вищих навчальних закладах, що орієнтовані на запити сучасного суспільства. Бібліотеки ВНЗ активно слідкують за розвитком потреб сучасного читача, вивчають нові інтелектуальні та технічні можливості, які можна застосовувати у своїй роботі. Наводяться приклади змін у бібліотечному обслуговуванні, які було впроваджено у бібліотеках Харківського методичного об'єднання протягом 2013 року, у тому числі розглядається проект «Єдина читацька картка». В статье рассмотрен вопрос о введении инноваций, новых услуг в библиотеках высших учебных заведений, ориентированных на требования современного общества. Для того чтобы оставаться социально-значимыми институтами, библиотекам нужно динамично развиваться и изменяться. Поэтому библиотеки вузов активно следят за развитием потребностей современного читателя, изучают все новые интеллектуальные и технические возможности, которые можно применять в своей работе. В библиотеках Харьковского методического объединения работают виртуальные справочные службы, созданы электронные архивы полнотекстовых ресурсов ученых, экспонируются виртуальные выставки. Приводятся примеры изменений в библиотечном обслуживании, внедренные в библиотеках Харьковского методического объединения в 2013 году, в том числе рассматривается проект «Единый читательский билет». The issue of innovation introduction, new services in the libraries of higher education institutions that focused on needs of modern society are discussed in the article. Libraries need a dynamically development and changing to be socially important institution. That's why university libraries of Ukraine actively monitor the development of needs of a modern reader; investigate all the new intellectual and technical capabilities that can be applied in their work. Virtual reference services work in the libraries of Kharkiv methodical association; digital archives of full-text resources are created for scientists; exhibitions are accessible virtually. Some examples of changes in library services that have been introduced in the libraries of Kharkiv methodical association during 2013 are shown, including the «unified reader card» project. The examples of innovative services in libraries of Latvia, Poland and other countries are shown in the article.