Гендерне виховання молодших школярів дитячого будинку
Дата
2016
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми гендерного виховання молодших школярів дитячого будинку.
У дисертації з’ясовано зміст та визначено структурні компоненти гендерної вихованості (емоційно-ціннісний, когнітивно-операційний, індивідуально-поведінковий). Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови гендерного виховання молодших школярів дитячого будинку (створення в дитячому будинку гендерного освітньо-виховного середовища, орієнтованого на гендерне самопізнання молодших школярів; організація діяльності молодших школярів, спрямованої на виконання молодшими школярами гендерних ролей із позиції морально-духовного становлення особистості). Уточнено критерії, показники і рівні гендерної вихованості молодших школярів дитячого будинку.
Опис
Ключові слова
гендер, гендерне виховання, гендерна вихованість, молодші школярі, дитячий будинок, педагогічні умови, гендерное воспитание, гендерная воспитанность, младшие школьники, детский дом, педагогические условия, gender, gender education, gender manners, junior schoolchildren, orphanage, pedagogical conditions
Бібліографічний опис
Єлісєєва Л. Г. Гендерне виховання молодших школярів дитячого будинку: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. - Харків, 2016. - 22 c.