Маркетинг в туризмі : методичні вказівки з виконання курсових робіт. 2-е видання

Ескіз

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна

Анотація

Видання містить основні вимоги до написання, оформлення та захисту курсових робіт із наведенням прикладів оформлення різних елементів роботи, для студентів спеціальності 242 – «Туризм».

Опис

Ключові слова

Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education, маркетинг в туризмі, туристична галузь, курсова робота, методичні вказівки

Бібліографічний опис

Маркетинг в туризмі : методичні вказівки з виконання курсових робіт. 2-е видання / Уклад. О. В. Євтушенко, Г.І. Гапоненко – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2020. – 32 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в