SMM-стратегії та тактики в бренд-журналістиці (на матеріалі сервісу «Дія»)

Ескіз

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна

Анотація

Опис

Кваліфікаційна робота: студентки 2 курсу, групи ЛЗМЖ-21, другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика», Волобуєвої Ірини Андріївни. Керівник: Драчова Олександра Павлівна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент.

Ключові слова

Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION, Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES, SMM-стратегії, бренд-журналістика, сервіс «Дія», маркетингові стратегії, сервіс «Держава і я», медіаплатформа «Дія», SMM-тактики, SMO-стратегії, Драчова Олександра Павлівна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

Бібліографічний опис

Волобуєва, Ірина Андріївна. SMM-стратегії та тактики в бренд-журналістиці (на матеріалі сервісу «Дія») : кваліфікаційна робота студентки 2 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» / І.А. Волобуєва ; Наук. керівник О.П. Драчова. - Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2022. - 89 с., іл.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в