SMM-стратегії та тактики в бренд-журналістиці (на матеріалі сервісу «Дія»)
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна
Анотація
Опис
Кваліфікаційна робота: студентки 2 курсу, групи ЛЗМЖ-21, другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика», Волобуєвої Ірини Андріївни.
Керівник: Драчова Олександра Павлівна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент.
Ключові слова
Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION, Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES, SMM-стратегії, бренд-журналістика, сервіс «Дія», маркетингові стратегії, сервіс «Держава і я», медіаплатформа «Дія», SMM-тактики, SMO-стратегії, Драчова Олександра Павлівна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент
Бібліографічний опис
Волобуєва, Ірина Андріївна. SMM-стратегії та тактики в бренд-журналістиці (на матеріалі сервісу «Дія») : кваліфікаційна робота студентки 2 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» / І.А. Волобуєва ; Наук. керівник О.П. Драчова. - Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2022. - 89 с., іл.