PR як механізм розширення міжнародного бізнесу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Анотація
Опис
Освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес»
Ключові слова
SOCIAL SCIENCES, поняття public relations, планування PR-кампаній, сучасні інструменти PR, міжнародний PR, PR-теїхнології, глобальні PR-стратегії, міжнародні PR-агентства, глобальні PR-стратегії компаній Apple, Samsung, Xiaomi, міжнародний бізнес, глобальні PR-стратегії української компанії ПРАТ «МХП»
Бібліографічний опис
Божко, Каріна Максимівна. PR як механізм розширення міжнародного бізнесу : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини» : освітньо-професійної програма «Міжнародний бізнес» / К.М. Божко ; науковий керівник І.О. Дерід. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – 118 с.