Стратегічне управління бізнесом : методичні вказівки до організації та планування самостійної роботи для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня денної та заочної форм здобуття освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля» [Електронний ресурс]
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Основною метою вивчення навчальної дисципліни є розвиток управлінської компетентності здобувачів вищої освіти через оволодіння сучасними теоретичними основами стратегічного управління бізнесом та формування здатності розробляти стратегічні рішення в процесі управління діяльністю та розвитком бізнес-структур в умовах конкурентного ринку. Вивчення дисципліни «Стратегічне управління бізнесом» передбачає засвоєння навчального матеріалу у вільний від аудиторних занять час у формі самостійної роботи, призначеної формувати практичні навички роботи здобувачів вищої освіти із спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань та глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем функціонування організацій різного типу для підвищення якості професійної управлінської підготовки здобувачів освіти. Раціональна організація самостійної роботи вимагає від здобувача вищої світи умілого розподілу свого часу між аудиторною та позааудиторною роботою. Виконання завдань із самостійної та індивідуальної роботи є обов’язковим для здобувача.
The main purpose of studying the discipline is to develop the managerial competence of higher education students through mastering the modern theoretical foundations of strategic business management and developing the ability to develop strategic decisions in the process of managing the activities and development of business structures in a competitive market. The study of the discipline “Strategic Business Management” involves the assimilation of educational material in free time from classroom classes in the form of self-paced study designed to develop the practical skills of higher education students to work with special literature, to orient them to intensive work, critical reflection on the acquired knowledge and in-depth study of theoretical and practical problems of the functioning of organizations of various types to improve the quality of professional management training of students. The rational organization of self-paced study requires a student to skillfully distribute his or her time between classroom and extracurricular activities. Completion of tasks for independent and individual work is mandatory for the applicant.
The main purpose of studying the discipline is to develop the managerial competence of higher education students through mastering the modern theoretical foundations of strategic business management and developing the ability to develop strategic decisions in the process of managing the activities and development of business structures in a competitive market. The study of the discipline “Strategic Business Management” involves the assimilation of educational material in free time from classroom classes in the form of self-paced study designed to develop the practical skills of higher education students to work with special literature, to orient them to intensive work, critical reflection on the acquired knowledge and in-depth study of theoretical and practical problems of the functioning of organizations of various types to improve the quality of professional management training of students. The rational organization of self-paced study requires a student to skillfully distribute his or her time between classroom and extracurricular activities. Completion of tasks for independent and individual work is mandatory for the applicant.
Опис
Електронне видання комбінованого використання. Можна використовувати в локальному та мережному режимі. В авторській редакції
Ключові слова
SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education::Subject didactics, SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studies, SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Economics, стратегія, конкурентна перевага, середовище, місія, ціль, стратегічний контроль, бізнес-стратегія, господарський портфель, strategy, competitive advantage, environment, mission, goal, strategic control, business strategy, business portfolio
Бібліографічний опис
Стратегічне управління бізнесом : методичні вказівки до організації та планування самостійної роботи для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня денної та заочної форм здобуття освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля» [Електронний ресурс] / уклад. Ю. Е. Дуднєва. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 28 с. (PDF)