Особливості розвитку туризму у Франції
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є комплексне дослідження туристичного бізнесу у Франції в умовах глобалізації та пошук ефективних стратегій підвищення конкурентоспроможності галузі з орієнтацією на стійкий розвиток. Поглиблений аналіз туристичного бізнесу Франції дозволив виокремити її як унікальний приклад комплексної державної політики в сфері туризму, орієнтованої на довготривалу конкурентоспроможність, рівновагу інтересів зацікавлених сторін та територіальну збалансованість. Країна стабільно входить до 62 трійки світових лідерів за кількістю туристів, забезпечуючи значну частку надходжень до державного бюджету саме через галузь туризму. Водночас, держава активно впроваджує заходи зі зменшення навантаження на ключові туристичні центри, стимулюючи розвиток менш відвідуваних регіонів через інвестиції, маркетинг та субсидії. Особлива увага була приділена аналізу впливу зовнішніх чинників на туристичний сектор Франції. Франція поступово зміщує акценти з масового туризму до відповідального, збереження екосистем і підтримки місцевих громад. Це вимагає нового балансу між економічною вигодою та збереженням культурного ландшафту й автентичності.
Опис
Науковий керівник : Кандиба Юрій Іванович, кандидат географічних наук, доцент кафедри соціальноекономічної географії і регіонознавства
Бібліографічний опис
Бухтіярова Анастасія Віталіївна. Особливості розвитку туризму у Франції : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 106 «Географія» : освітньо-професійна програма «Географія рекреації та туризму» / А.В. Бухтіярова; наук. кер. Ю.І. Кандиба. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 66 с.
