Особливості розвитку туризму у Франції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є комплексне дослідження туристичного бізнесу у Франції в умовах глобалізації та пошук ефективних стратегій підвищення конкурентоспроможності галузі з орієнтацією на стійкий розвиток. Поглиблений аналіз туристичного бізнесу Франції дозволив виокремити її як унікальний приклад комплексної державної політики в сфері туризму, орієнтованої на довготривалу конкурентоспроможність, рівновагу інтересів зацікавлених сторін та територіальну збалансованість. Країна стабільно входить до 62 трійки світових лідерів за кількістю туристів, забезпечуючи значну частку надходжень до державного бюджету саме через галузь туризму. Водночас, держава активно впроваджує заходи зі зменшення навантаження на ключові туристичні центри, стимулюючи розвиток менш відвідуваних регіонів через інвестиції, маркетинг та субсидії. Особлива увага була приділена аналізу впливу зовнішніх чинників на туристичний сектор Франції. Франція поступово зміщує акценти з масового туризму до відповідального, збереження екосистем і підтримки місцевих громад. Це вимагає нового балансу між економічною вигодою та збереженням культурного ландшафту й автентичності.

Опис

Науковий керівник : Кандиба Юрій Іванович, кандидат географічних наук, доцент кафедри соціальноекономічної географії і регіонознавства

Бібліографічний опис

Бухтіярова Анастасія Віталіївна. Особливості розвитку туризму у Франції : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 106 «Географія» : освітньо-професійна програма «Географія рекреації та туризму» / А.В. Бухтіярова; наук. кер. Ю.І. Кандиба. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 66 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в