Розвиток словесно-логічного мислення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Мета дослідження: теоретично обгрунтувати, розробити та перевірити методику розвитку словесно-логічного мислення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови.
The aim of the research is to theoretically substantiate, design, and test a methodology for the development of verbal-logical thinking in preschool children with general speech underdevelopment.
The aim of the research is to theoretically substantiate, design, and test a methodology for the development of verbal-logical thinking in preschool children with general speech underdevelopment.
Опис
Керівник роботи : Божко Наталія Василівна, к.пед.н., доцент
Ключові слова
SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Pedgogical work, словесно-логічне мислення, діти дошкільного віку, із загальним недорозвиненням мови, методика розвитку словесно-логічного мислення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови, verbal-logical thinking, preschool children, general speech underdevelopment, methodology for developing verbal-logical thinking in preschool children with general speech underdevelopment
Бібліографічний опис
Лосьєва, Олена Опанасівна. Розвиток словесно-логічного мислення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки / О. О. Лосьєва ; кер. Н. В. Божко. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 108 с.