Діяльність соціального педагога з професійного самовизначення старшокласників в умовах загальноосвітньої установи
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Мета дослідження ‒ теоретично обґрунтувати та практично апробувати соціально-педагогічні форми і методи, спрямовані на підтримку професійного самовизначення старшокласників Харківського ліцею № 116.
The purpose of the study is to theoretically substantiate and practically test socio-pedagogical forms and methods aimed at supporting professional self-determination of high school students of Kharkiv Lyceum № 116.
The purpose of the study is to theoretically substantiate and practically test socio-pedagogical forms and methods aimed at supporting professional self-determination of high school students of Kharkiv Lyceum № 116.
Опис
Керівник роботи : Масич Віталій Васильович, доцент кафедри фізики, електротехніки та електроенергетики; доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА
Ключові слова
SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Pedgogical work, професійне самовизначення, старшокласники, соціальний педагог, профорієнтація, заклад загальної середньої освіти, курс «Вибір професії», professional self-determination, high school students, social teacher, career guidance, general secondary education institution, course "Choosing a profession"
Бібліографічний опис
Свідлова, Інна Володимирівна. Діяльність соціального педагога з професійного самовизначення старшокласників в умовах загальноосвітньої установи : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки / І. В. Свідлова ; кер. В. В. Масич. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 76 с.
