Використання індивідуальних оздоровчих програм при навчанні слабкозорих
Loading...
Files
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Abstract
Розроблена комплексна індивідуальна програма оздоровлення враховує гармонізацію всіх компонентів
індивідуального здоров’я. Суттю програми стало розширення діапазону фізичного впливу у вигляді
спеціально підібраних фізичних вправ у поєднанні зі спеціальними вправами для очей, що дозволить
підвищити рівень здоров’я та поліпшити фізичний стан людей з вадами зору. У програму, крім того,
включена програма психологічної гармонізації та духовного росту.
Разработаная комплексная индивидуальная программа оздоровления учитывает гармонизацию всех
компонентов индивидуального здоровья. Сутью программы явилось расширение диапазона физического
воздействия в виде спе циально подобранных физических упражнений в сочетании со специальными
упражнениями для глаз, что позволит повысить уровень здоровья и улучшить физическое состояние
слабовидящих детей и взрослых. В программу, кроме того, включена программа психологической
гармонизации и духовного роста.
An integrated individual program of recovery takes into account the harmonization of all the components of
individual health. The essence of the program was expanding the range of physical effects in the form of
specially selected physical exercises combined with special exercises for eyes that will enhance health and
physical condition of visually impaired children and adults. The program also includes a program of
harmonization of psychological and spiritual growth.
Description
Citation
Лисенко Д.А. Використання індивідуальних оздоровчих програм при навчанні слабкозорих / Д.А. Лисенко, Г.В. Попова, М.С. Гончаренко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 907. Сер.: Валеологія: сучасність і майбутнє. – Вип. 7. – С. 49 – 51