Інформаційний простір та засоби масової інформації: концептуальна модель
Файли
Дата
2011
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Анотація
В інформаційному просторі замикається коло взаємопов’язаних соціальних процесів: формування індивідуальних поведінкових моделей; суспільно бажаних, корисних, обов’язкових норм поведінки; контроль, управління, вплив на
індивідуальні вчинки шляхом виховання, заохочення, примусу. Архіважливою частиною цього простору є ЗМІ
як арена для спілкування суспільства і влади. Показані практичні аспекти його функціонування в українських
реаліях, проблеми й шляхи їх розв’язання.
В информационном пространстве замыкается круг взаимно связанных социальных процессов: формирование индивидуальных поведенческих моделей; социально значимых, полезных, обязательных правил
поведения; контроль и управление индивидуальным поведением посредством воспитания, стимулирования,
принуждения. Архиважной частью этого пространства являются СМИ как арена для общения власти и общества. Показаны практические аспекты их функционирования в украинских реалиях, существующие проблемы и пути их решения.
From the position of a system methodology
the article considers the conception of information space in the conjunction with significant characteristics of the
social system. In the information space is closed circle of interaction of social processes: the formation of individual
behavioral models; the formation of socially significant, useful, binding rules of conduct; supervision and management
of individual behavior through education, stimulation, coercion, compulsion. An important part of this space is
the mass media as a platform for communication between society and Government. It also deals with the practical
aspects of its functioning in the Ukrainian realities, existing problems and solutions.
Опис
Ярох Анатолій Іванович – кандидат технічних наук, доцент кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Ключові слова
інформаційний простір, соціальні комунікації, громадська думка, інформаційна політика, суспільний консенсус, information space, social communication, mass media, public opinion, information policy, public consensus
Бібліографічний опис
Ярох А.І. Інформаційний простір та засоби масової інформації: концептуальна модель / Анатолій Іванович Ярох // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 968. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 3. – С. 30 – 34