Перегляд за Автор "Ільченко, М.Л."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Протиставлення як втілення сугестивної стратегії англомовного електорального дискурсу(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Ільченко, М.Л.Статтю присвячено аналізупротиставлення як сугестивної стратегії мовленнєвого впливу, що реалізується шляхом актуалізації бінарних аксіологічномаркованих концептів, втілюваних антонімічними лексемами в рамках предикативних і непредикативних паралельних конструкцій, з’єднаних протиставними сполучниками. Статья посвящена анализупротивопоставления как суггестивной стратегии речевого воздействия, которая реализуется путем актуализации бинарных аксиологически маркированных концептов, представленных антонимическими лексемами в рамках предикативных и непредикативных параллельных конструкций, соединенных противительными союзами. The article focuses on the analysis of contrast as a suggestive strategy of speech influence implemented by means of binary axiologically marked concepts actualized by antonymous lexemes within predicative and non-predicative parallel structures, joined by adversative conjunctions.Документ Тактики ініціації говоріння в англомовному електоральному дискурсі (на матеріалі передвиборчих теледебатів)(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2012) Ільченко, М.Л.Статтю присвячено аналізу тактик ініціації говоріння в англомовному електоральному дискурсі у жанрі передвиборчих теледебатів. Ці тактики спрямовані на зайняття комунікантами домінантної позиції в інтеракції, яка забезпечує реалізацією базових стратегій електорального дискурсу: (само)презентації та дискредитації опонента. Статья посвящена анализу тактик инициации говорения в англоязычном электоральном дискурсе в жанре предвыборных теледебатов. Эти тактики направлены на занимание комуникантами доминантной позиции в интеракции, которая обеспечивает реализацию базовых стратегий электорального дискурса: (само)презентации и дискредитации оппонента. The paper presents the analysis of talk initiating tactics in English electoral discourse in the genre of electoral teledebates. The above tactics help the speakers take the dominant position in the interaction which provides the implementation of the basic strategies of electoral discourse: (self)presentation and opponent discrediting.