Перегляд за Автор "Болотна, Оксана Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Кваліфікаційна робота магістра : методичні рекомендації до написання для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» [Електронний ресурс](Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Попова, Надія Василівна; Болотна, Оксана Володимирівна; Козирєва, Олена Вадимівна; Бабич, Дмитро Володимирович; Кудінова, Марина Михайлівна; Popova, Nadiia; Bolotna, Oksana; Kozyrieva, Olena; Babych, Dmitriy; Kudinova, MarinaНавчальне видання підготовлено у відповідності до вимог освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» спеціальності Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності другого (магістерського) рівня вищої освіти. Методичні рекомендації щодо написання кваліфікаційної роботи магістра містять вступ, загальні положення, орієнтовну тематику, рекомендації щодо написання кваліфікаційної роботи, поради щодо рецензування, підготовки доповіді та захисту. Методичні рекомендації призначені для здобувачів вищої освіти всіх форм навчання, викладачів, які є керівниками кваліфікаційних робіт, а також членів екзаменаційнихДокумент Стратегії інноваційного розвитку національної економіки в умовах глобалізації(Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2021) Болотна, Оксана Володимирівна; Євтушенко, Ганна Валентинівна; Кудінова, Марина Михайлівна; Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Ляшевська, Вікторія Іванівна; Мозгова, Галина Валентинівна; Мозгова, Анастасія Дмитрівна; Носова, Ольга Валентинівна; Носова, Тетяна Юріївна; Рахман, Махбубур Сидикович; Сорін, Богдан Володимирович; Терованесова, Олександра Юріївна; Фоміна, Єлізавета Василівна; Шуба, Тетяна ПетрівнаДосліджено засади стратегічного інноваційного розвитку національної економіки в умовах світових трансформацій. Проаналізовано підприємницькі стратегії інноваційного розвитку в умовах глобалізації на прикладі національних промислових підприємств та організацій сфери послуг. Узагальнені маркетингові стратегії удосконалення інноваційного управління на мікро- та макрорівнях. Обґрунтовано механізм формування стратегічних напрямів інноваційного управління з використанням сучасних інформаційних систем. Видання розраховане на науковців, аспірантів, викладачів, студентів, працівників органів державного та регіонального управління, а також фахівців суб’єктів господарювання. Матеріали подаються в авторській редакції.