Перегляд за Автор "Довгополова, Я.В."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Впровадження тестової методики в процес навчання у вищих навчальних закладах(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Довгополова, Я.В.Стаття присвячена актуальній проблемі застосування різних видів тестових завдань для навчання студентів вищих навчальних закладів. Охарактеризовано навчальні функції, показники, структуру, цілі та види тестового контролю знань. Розглянуто форми тестових завдань для перевірки рівня сформованості мовленнєвих навичок та вмінь. Зроблено висновок про доцільність використання тестів у процесі навчання англійській мові в університеті. Статья посвящена актуальной проблеме использования разных видов тестовых заданий для обучения студентов высших учебных заведений. Охарактеризованы обучающие функции, показатели, структура, цели и виды тестового контроля знаний. Рассмотрены формы тестовых заданий для проверки уровня сформированности речевых навыков и умений. Сделан вывод о целесообразности использования тестов в процессе изучения английского языка в университете. The article is devoted to an urgent problem of usage of different kinds of tests in teaching of the students of higher educational establishments. The teaching functions, indices, structure, aims and kinds of a test-check of the knowledge have been characterized. Testing techniques for the evaluation of speech skills have been considered. The conclusion about usage of testing in the process of teaching English at the University has been made.Документ Компаративний аналіз формування полікультурного виховного середовища у ВНЗ України та зарубіжних країн(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2014) Довгополова, Я.В.; Dovgopolova, Ya.V.Стаття присвячена компаративному аналізу формування полікультурного виховного середовища у ВНЗ України та зарубіжних країн з метою визначення спільного й відмінного в організаційній структурі, змісті і методах полікультурної підготовки майбутніх вчителів у вищих навчальних закладах. Статья посвящена компаративному анализу формирования поликультурной воспитательной среды в ВУЗах Украины и зарубежных стран с целью определения общего и отличного в организационной структуре, содержании и методах поликультурной подготовки будущих учителей в высших учебных заведениях. The article is devoted to the comparative analysis of formation of polycultural educational environment in higher educational establishments of Ukraine and foreign countries for the purpose of determination of common and different things in the organizational structure, contents and methods of polycultural training of future teachers in higher educational establishments.Документ Лінгвокраїнознавство. Лекція №2. «Politics. Constitution. Law»(2012-10-17T15:24:52Z) Довгополова, Я.В.Документ Методика використання навичок культури мовлення у студентів на заняттях з усної практики(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Довгополова, Я.В.Статтю присвячено використанню інноваційних методик формування навичок культури мовлення у студентів на заняттях з усної практики. Виходячи з загальних положень дидактики, мовознавства і психології розроблені основні принципи методики навчання іноземній мові. Розв’язання завдань щодо вдосконалення мовлення майбутніх вчителів вимагало широкого використання різноманітних комунікативних вправ на заняттях з усної практики. Статья посвящена использованию инновационных методик формирования навыков культуры речи у студентов на занятиях по устной практике. Исходя из общих положений дидактики, языкознания и психологии, разработаны основные принципы методики обучения иностранному языку. Решение задач относительно совершенствования речи будущих учителей требовало широкого использования разнообразных коммуникативных упражнений на занятиях по устной практике. The article is devoted to the study of the innovative methodology of speech culture usage by the students at oral practice lessons. Proceeding from the principal proposition of didactics, linguistics and psychology, basic principles of methodology of foreign language teaching are developed. The solution of tasks in relation to perfection of future teachers’ speech required wide usage of various communicative exercises at oral practice lessons.Документ Навчально-виховне середовище як фактор виникнення конфліктів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Довгополова, Я.В.Статтю присвячено теоретико-експериментальному дослідженню проблеми запобігання і розв’язання конфліктів у навчально-виховному середовищі вищого навчального закладу. На основі аналізу теоретичних джерел розглянуто сутність конфлікту, визначено особливості й причини педагогічних конфліктів, узагальне- но форми й методи запобігання і подолання конфліктів уВНЗ. Експериментально перевірено системузабезпечення конфліктологічної підготовки студентів на практичних заняттях з англійської мови. Статья посвящена теоретико-экспериментальному исследованию проблемы предупреждения и разрешения конфликтов в учебно-воспитательной среде высшего учебного заведения. На основе анализа теоретических источников рассмотрена сущность конфликта, выявлены особенности и причины педагогических конфликтов, обобщены формы и методы предупреждения и разрешения конфликтов в ВУЗе. Экспериментально проверена система обеспечения конфликтологической подготовки студентов на практических занятиях по английскому языку. The article is devoted to the theoretical-experimental study of the problem of conflict prevention and settling in the educational environment of a higher educational establishment. The essence of conflict is examined on the basis of theoretical source analysis; the peculiarities and reasons of pedagogical conflicts are determined; forms and methods of conflict prevention and settling in higher educational establishments are generalized. The system of ensuring students’ conflict training at the practical lessons of English is practically tested.