Перегляд за Автор "Коломієць, І.А."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Жіночі образи роману О. Копиленка «Визволення»(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2013) Коломієць, І.А.У статті розглядається роль жіночих образів, персонажів роману «Визволення», у відображенні соціальних та національних обставин 1920-х років. Взято до уваги два головні суттєві виміри життя жінки в новому соціалістичному світі: вплив міського та сільського простору на свідомість особистостей різних психолого-семантичних типів та значення кар’єри й суспільної активності для жінок 1920-х років. Ми дійшли висновку про істотні зміни в жіночій системі цінностей, поглядах та звичках на тлі загальної атмосфери прогресивних соціально-політичних умов. Ці зміни майстерно зображено й переосмислено Олександром Копиленком. The article deals with the role of women’s images, protagonists of the novel «Liberation» («Vyzvolennya»), in the depiction of societal and national circumstances in 1920-s. The problems of two main essential measures of women’s life in the new socialistic world were considered: an influence of urban and rural space on the conscious of different psychological and semantic persons’ types and a significance of career and communal activity for 1920-s women. Reached a conclusion about substantial changes in the women’s value system, opinions and habits against the background the common climate of progressive social and political conditions. These changes are masterly featured and comprehended by Alexander Kopylenko.Документ Творчість О. Копиленка і соцреалістична парадигма 1920–1950 х років(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2016-04-05) Коломієць, І.А.Коломієць І. А. Творчість О. Копиленка і соцреалістична парадигма 1920–1950 х років. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.01.01 – українська література. – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна Міністерства освіти і науки України, Харків, 2016. У дисертації здійснено комплексний аналіз проблемно-тематичної та естетико стильової своєрідності прози О. Копиленка, визначено її зв’язок із суспільно-політичними та мистецькими процесами першої половини XX століття. З’ясовано сутність поняття «соцреалістична парадигма» та особливості її виявлення в українському літературному процесі 1920–1950-х років на матеріалі творчості письменника, а зокрема, виявлено характерні риси українського соцреалізму: антиурбанізм та нівеляція побутових деталей. Проаналізовано проблемно-тематичну структуру, комплекс провідних образів та систему персонажів оповідань і романів О. Копиленка, охарактеризовано стрижневі риси часопросторової організації його творів, що дозволило розкрити специфіку творчої динаміки автора. Висвітлено жанрові особливості прози письменника, пов’язані з художньою реалізацією виробничого роману та роману виховання, на ґрунті чого окреслено питання про «саморедагування» автора. Визначено місце творчості О. Копиленка в українському літературному процесі 1920–1950-х років.Документ Творчість О. Копиленка і соцреалістична парадигма 1920–1950-х років(2016-03-03) Коломієць, І.А.У дисертації здійснено комплексний аналіз проблемно-тематичної та естетико стильової своєрідності прози О. Копиленка, визначено її зв’язок із суспільно-політичними та мистецькими процесами першої половини XX століття. З’ясовано сутність поняття «соцреалістична парадигма» та особливості її виявлення в українському літературному процесі 1920–1950-х років на матеріалі творчості письменника, а зокрема, виявлено характерні риси українського соцреалізму: антиурбанізм та нівеляція побутових деталей. Проаналізовано проблемно-тематичну структуру, комплекс провідних образів та систему персонажів оповідань і романів О. Копиленка, охарактеризовано стрижневі риси часопросторової організації його творів, що дозволило розкрити специфіку творчої динаміки автора. Висвітлено жанрові особливості прози письменника, пов’язані з художньою реалізацією виробничого роману та роману виховання, на ґрунті чого окреслено питання про «саморедагування» автора. Визначено місце творчості О. Копиленка в українському літературному процесі 1920–1950-х років.