Перегляд за Автор "Кочарян, О.С."
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Когнітивні ресурси забезпечення успішності навчальної діяльності студентів(Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін.-т», 2011) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Павленко, В.М.Розглянуто сучасні підходи щодо функціонування інтелекту у навчальній діяльності. Наведено огляд стильових характеристик навчання на рівні сприймання навчальної інформації та можливостей їхнього розвивального впливу на особистість студентів. Здійснено аналіз інтелектуальних і когнітивно-стильових характеристик навчальної діяльності студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальних занять і вибору засобів викладання. Для викладачів, студентів зі спеціальності «Психологія», кураторів академічних груп, співробітників психологічної служби вузів.Документ Методи психотерапії та психокорекції(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2009) Кочарян, О.С.; Лісеная, А.М.У навчально-методичному комплексі «Методи психотерапії та психокорекції» розглядаються основні методи індивідуальної, сімейної та групової психотерапії в рамках психологічної моделі психотерапії та психокорекції. Навчально-методичний комплекс призначений для студентів факультету психології зі спеціальності «Психологія».Документ НМК "Психологія адиктивної поведінки"(Харків, ХНУ, 2010) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.Документ Основи неврозології та психіатрії(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2009) Кочарян, О.С.; Терещенко, Н.М.; Федосєєв, В.А.У навчально-методичному комплексі «Основи неврозології та психіатрії» розглядаються основи психіатричної та експериментально-психологічної діагностики, клініки та психологічної корекції найбільш розповсюджених психічних розладів. Навчально-методичний комплекс призначений для студентів факультету психології зі спеціальності «Психологія».Документ Основи психотерапії: Навчально-методичний комплекс для студентів зі спеціальності «Психологія»(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013) Кочарян, О.С.; Терещенко, Н.М.; Жидко, М.Є.У навчально-методичному комплексі «Основи психотерапії» розглядаються основні психотерапевтичні підходи в рамках психологічної моделі психотерапії і психокорекції. Представлені сучасні методи психотерапії. Навчально-методичний комплекс призначений для студентів факультету психології зі спеціальності «Психологія».Документ Основи сексології: навчально-методичний комплекс для студентів зі спеціальності «Психологія»(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Кочарян, О.С.; Терещенко, Н.М.У навчально-методичному комплексі «Основи сексології» розглядаються основні закономірності формування і функціонування сексуальності людини та її порушення. Курс є введенням до психосексологiї, що розглядає психологічні аспекти сексуальності. Навчально-методичний комплекс призначений для студентів факультету психології зі спеціальності «Психологія».Документ Особливості сексуальної сфери жінок на різних етапах психосексуального розвитку(ХНУ, 2010) Кочарян, О.С.; Яковенко, О.К.Стаття присвячена емпіричному дослідженню структурної організації сексуальної сфери жінок впродовж психосексуального розвитку особистості. Було виявлено особливості жіночої сексуальності на пубертатному, перехідному та зрілому етапах її становлення. В статті продемонстровано динаміку розвитку психологічного, поведінкового, чуттєвого та соціального компонентів жіночої сексуальності на різних етапах функціонування. Особлива увага приділяється дослідженню сексуальної реалізації та чинників, що забезпечують гармонійність цього процесу.Документ Оцінка психодіагностичних можливостей методик діагностики міжособової залежності(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2012) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Бару, І.О.У статті проведений аналіз методик психологічної діагностики порушень партнерської взаємодії: міжособистісна залежність, співзалежність, протизалежність, страх інтимності - з метою визначення їхніх психодіагностичних можливостей. Аналіз здійснений відповідно до наступних параметрів: об'єкт оцінювання, рівень оцінювання, механізм оцінювання, концепція, що лежить в основі методики. Показано, що розлади партнерської комунікації являють собою складні багаторівневі утвори, які є внутрішньо неоднорідними й такими, що включають різні компоненти.Документ Психологічні особливості типів жіночої сексуальності(ТОВ «Фірма ІЛЛІОН», 2010) Кочарян, О.С.; Смахтіна, Н.О.Стаття присвячена дослідженню психологічних особливостей типів жіночої сексуальності: генезису, структурі та механізмам функціонування. В межах дослідження були виділені три жіночих типа сексуальності: маскулінний, залежний та істеричний. Особливості типів містять характерологічні структури, раніше описаних в літературі. Виділенні типи дозволяють судити про значення інфантильних травм психосексуального розвитку та регулюючої функції статеворольової ідентичності у формуванні сексуальної поведінки, установ та самосвідомості жінок.Документ Психосемантична структура архетипічного жіночого простору у дівчат із різними моделями структурної організації статеворольової сфери(2011) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Хашева, Є.А.Стаття присвячена психосемантичному аналізу архетипічного жіночого простору у дівчат із різними моделями структурної організації статеворольової сфери. За допомогою семантичного диференціалу побудовано індивідуальні матриці взаємозв’язку основних жіночих архетипів: При-нцеса, Спляча красуня, Воїтельниця, Амазонка, Відьма, Баба Яга, Королева, Хранителька, Бунтар-ка, Блаженна. Визначено типові варіанти для дівчат із різними статеворольовими моделями. Кон-тинуально-альтернативна статеворольова модель характеризується «Маскулінною» моделлю організації жіночого архетипічного простору. У дівчат із андрогінною статеворольовою моделлю психосемантична структура архетипічного жіночого простору представлена чотирма типовими варіантами: «Фемінінно-маскулінна», «Фемінінна», «Інтегрована» та «Розірвана» моделі.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Методи психотерапії та психокорекції(2012) Кочарян, О.С.; Кочарян, І.О.; Терещенко, Н.М.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Основи неврозології та психіатрії(2012) Кочарян, О.С.; Федосєєв, В.А.; Фролова, Є.В.; Терещенко, Н.М.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Основи психотерапії(2012) Кочарян, О.С.; Селезньова, О.С.; Жидко, М.Є.; Кочарян, І.О.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Основи сексології(2012) Кочарян, О.С.Документ Сексуальність в структурі жіночої реалізації(ІВЦ «Політехніка», 2009) Кочарян, О.С.; Смахтіна, Н.О.Стаття присвячена дослідженню особливостей жіночої сексуальної реалізації. Вивчення типології сексуальності та психосемантичного простору жінки дозволили визначити її генезис, структуру та механізми функціонування. В межах дослідження були виділені три жіночих типа сексуальності: маскулінний, залежний та істеричний. Особливості типів містять характерологічні структури, раніше описаних в літературі. Психосемантика жіночої реалізації відображає поєднання егалітарних та патріархальних уявлень про жіночі ролі, в межах, яких сексуальність займає автономну позицію.Документ Структура мотивації навчальної діяльності студентів(Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін.-т», 2011) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Павленко, В.М.Розглянуто класичні та сучасні підходи до мотивації навчальної діяльності, функціонування та види навчальних мотивів студентів вузів. Здійснено психосемантичний аналіз мотивації навчання студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальної, наукової та виховної роботи зі студентською молоддю. Для викладачів, студентів зі спеціальності «Психологія», кураторів академічних груп, співробітників психологічної служби вузів.