Перегляд за Автор "Посохова, Л.Ю."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ M.T. Каченовський та Харківський колегіум(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна; історичний факультет, 2003) Посохова, Л.Ю.Документ Еволюція стратегій виховання дітей козацької старшини Гетьманщини та Слобідської України в XVIII ст.(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2015) Посохова, Л.Ю.В статті відтворюються ідеали та «програми» виховання синів полкової та сотенної козацької старшини в XVIII ст., зокрема, з’ясовується інституційний аспект і розуміння цілей виховання. Робиться висновок, що стратегії виховання, розповсюджені в середовищі козацької старшини, не залишалися незмінними протягом XVIII ст. Цінності «латинської освіти» і виховання переглядалися і доповнювалися під впливом нових ідеалів, а також у зв’язку із входженням до кола соціальної еліти Російської імперії. В статье реконструируются идеалы и «программы» воспитания сыновей полковой и сотенной старшины в XVIII в., в частности, выясняется институциональный аспект и понимание целей воспитания. Делается вывод о том, что стратегии воспитания, распространенные в среде казацкой старшины, не оставались неизменными на протяжении XVIII в. Ценности «латинского» образования и воспитания пересматривались и дополнялись под влиянием новых идеалов, а также в связи с вхождением в круг социальной элиты Российской империи. The article reconstructs the ideals and education "programs" of regimental and company sergeant sons in the XVIII century. In particular, it turns out the institutional dimension and understanding of the goals of education. It is concluded that education strategies, common among Cossack, did not remain constant throughout the 18th century. The value of "Latin" education and training were revised and supplemented by new ideals, as well as in connection with entering into the circle of the Russian Empire' social elite.Документ На перехресті культур, традицій, епох: православні колегіуми України наприкінці ХVІІ – на початку ХІХ ст.(2011) Посохова, Л.Ю.Книгу присвячено вивченню історії православних колегіумів України – Чернігівського, Харківського та Переяславського. В монографії на широкій документальній базі висвітлена специфіка православного колегіуму як типу навчального закладу. В результаті дослідження визначені етапи еволюції освітньої моделі, організаційні основи та змістовне наповнення навчально-виховного процесу, проаналізовано колективний портрет учнів та викладачів, відносини колегіумів із місцевим суспільством, показано прояви культурної амальгами західноєвропейської та східнослов’янської традицій. Видання розраховано на тих, хто цікавиться історією освіти на українських землях у ранньомодерну добу.Документ Православні колегіуми та формування стану духовенства в Україні в ХVІІІ ст.(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2007) Посохова, Л.Ю.Документ Православні колегіуми України XVIII ст.: дискусії про ознаки моделі(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Посохова, Л.Ю.Документ „Рекреація”: культура відпочинку учнів та викладачів православних колегіумів України ХVІІІ ст.(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Посохова, Л.Ю.