Перегляд за Автор "Фоменко, В.К."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив конкуренції між суб’єктами ринку новин на розвиток інформаційного агентства «Укрінформ» (2000–2008 рр.)(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Фоменко, В.К.Автор досліджує особливості розвитку «Укрінформу» на сучасному етапі під впливом конкуренції між суб’єктами інформаційного ринку. Показані шляхи поступового переходу до конвергенції та диференціації новинарного продукту агентства. Визначено основні функції інформаційних агентств – вироблення та продаж новин – в умовах конкурентного середовища. The author explores the features of development of «Ukrinform» on a modern stage under influence of competition between subjects of the informative market. The ways of gradual conversion to|by| convergence and differentiation of news product of agency are shown. The main functions of news agencies – production and sailing news – in competitive environment are determined.Документ Журналістський менеджмент: методичні матеріали для студентів заочного та дистанційного навчання із спеціальності “Журналістика”(Харків, 2007) Фоменко, В.К.Курс “Журналістський менеджмент” належить до циклу професійно орієнтованих дисциплін і безпосередньо стосується журналістської практики, адже без елементарних знань і навичок організаторської діяльності неможливо уявити сучасного журналіста. “Журналістський менеджмент” – один із підсумкових предметів, завдяки яким студенти опановують суто утилітарні професійні секрети журналістики.Документ Основні етапи виходу інформаційного агентства Укрінформ на ринок економічних новин (1990-2010)(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Фоменко, В.К.Висвітлено основні етапи опанування Укрінформом виробництва економічних новин. Потреба в розвитку такого напрямку діяльності державної інформаційної агенції виникла в 90-ті роки минулого сторіччя як реакція на зниження попиту ЗМІ на офіційну інформацію, появу в Україні потужних комерційних агентств. Освещены основные этапы освоения Укринформом производства экономических новостей. Необходимость в развитии такого направления деятельности государственного информационного агентства возникла в 90-е годы прошлого столетия как реакция на снижение спроса СМИ на официальную информацию, появление в Украине мощных коммерческих агентств. The author of the article examines the main stages of development of production Ukrinform economic news. The need for the development of such activities of the state news agency was established in 90 of the last century as a reaction to falling demand the media to official information, the emergence in Ukraine of powerful commercial agencies.Документ ПР-діяльність українських телекомунікаційних компаній «Воля» та «Київстар» з формування довіри споживачів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2012) Фоменко, В.К.; Гудзь, І.С.Проаналізовано досвід ПР-діяльності двох лідерів телекомунікаційного бізнесу компаній «Воля» та «Київстар» з формування довіри споживачів до провайдерів у Харкові в умовах ро- звитку висококонкурентного ринку. The PR-activity of the two leading companies in telecommunication business — “Volya” and “Kyivstar” in forming a credibility of consumers to providers in Kharkiv on the market with a great level of competition.Документ Прес-служби та інформаційні агентства: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності “Журналістика”(Харків, 2007) Фоменко, В.К.Збірка навчально-методичних матеріалів містить програму теоретичного курсу “Прес-служби та інформаційні агентства”, тренінгову програму контролю знань студентів. Особливу увагу приділено аналізу можливостей використання технологій інформаційної роботи у владних структурах, бізнесу, громадських організаціях. Навчально-методичні матеріали адресовані студентам спеціальності “Журналістика”