Перегляд за Автор "Фролова, Є.В."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Когнітивні ресурси забезпечення успішності навчальної діяльності студентів(Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін.-т», 2011) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Павленко, В.М.Розглянуто сучасні підходи щодо функціонування інтелекту у навчальній діяльності. Наведено огляд стильових характеристик навчання на рівні сприймання навчальної інформації та можливостей їхнього розвивального впливу на особистість студентів. Здійснено аналіз інтелектуальних і когнітивно-стильових характеристик навчальної діяльності студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальних занять і вибору засобів викладання. Для викладачів, студентів зі спеціальності «Психологія», кураторів академічних груп, співробітників психологічної служби вузів.Документ Креативність як чинник успішності навчальної діяльності студентів(Харківський Національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2010) Фролова, Є.В.Стаття присвячена дослідженню ролі креативності у забезпеченні навчальної успішності студентів. Показано, що висока навчальна успішність пов'язана з більш високим рівнем невербальної креативності (розробленість) і вербальної креативності (оригінальність, унікальність). Виявлено розходження в структурі творчих здатностей успішних і неуспішних студентів. Показано, що навчальна успішність студентів виявляє складні нелінійні зв'язки з когнітивною гнучкістю, які модулюються рівнем інтелекту.Документ НМК "Психологія адиктивної поведінки"(Харків, ХНУ, 2010) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.Документ Оцінка психодіагностичних можливостей методик діагностики міжособової залежності(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2012) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Бару, І.О.У статті проведений аналіз методик психологічної діагностики порушень партнерської взаємодії: міжособистісна залежність, співзалежність, протизалежність, страх інтимності - з метою визначення їхніх психодіагностичних можливостей. Аналіз здійснений відповідно до наступних параметрів: об'єкт оцінювання, рівень оцінювання, механізм оцінювання, концепція, що лежить в основі методики. Показано, що розлади партнерської комунікації являють собою складні багаторівневі утвори, які є внутрішньо неоднорідними й такими, що включають різні компоненти.Документ Психосемантична структура архетипічного жіночого простору у дівчат із різними моделями структурної організації статеворольової сфери(2011) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Хашева, Є.А.Стаття присвячена психосемантичному аналізу архетипічного жіночого простору у дівчат із різними моделями структурної організації статеворольової сфери. За допомогою семантичного диференціалу побудовано індивідуальні матриці взаємозв’язку основних жіночих архетипів: При-нцеса, Спляча красуня, Воїтельниця, Амазонка, Відьма, Баба Яга, Королева, Хранителька, Бунтар-ка, Блаженна. Визначено типові варіанти для дівчат із різними статеворольовими моделями. Кон-тинуально-альтернативна статеворольова модель характеризується «Маскулінною» моделлю організації жіночого архетипічного простору. У дівчат із андрогінною статеворольовою моделлю психосемантична структура архетипічного жіночого простору представлена чотирма типовими варіантами: «Фемінінно-маскулінна», «Фемінінна», «Інтегрована» та «Розірвана» моделі.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Основи неврозології та психіатрії(2012) Кочарян, О.С.; Федосєєв, В.А.; Фролова, Є.В.; Терещенко, Н.М.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Порівняльна психологія (зоопсихологія)(2012) Фролова, Є.В.Документ Документ Робоча програма навчальної дисципліни : Психологія і педагогіка вищої школи (для факультету комп’ютерних технологій)(2012) Фролова, Є.В.; Боченко, О.В.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Психологія адиктивної поведінки(2012) Фролова, Є.В.Документ Структура мотивації навчальної діяльності студентів(Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін.-т», 2011) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Павленко, В.М.Розглянуто класичні та сучасні підходи до мотивації навчальної діяльності, функціонування та види навчальних мотивів студентів вузів. Здійснено психосемантичний аналіз мотивації навчання студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальної, наукової та виховної роботи зі студентською молоддю. Для викладачів, студентів зі спеціальності «Психологія», кураторів академічних груп, співробітників психологічної служби вузів.