Перегляд за Автор "Чабань, М.Т."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Географія Харківської області(2012) Сегіда, К.Ю.; Редін, В.І.; Чабань, М.Т.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Геогра-фія Харківської області» як одного з важливих у загальному циклі суспільно-географічної та загальноекономічної підготовки фахівців. Мета: надати методичну допомогу студентам та розвивати навички с а-мостійної роботи при вивченні курсу «Географія Харківської області». Методичні вказівки розраховані на студентів денного і заочного відд і-лень геолого-географічного факультету, які навча ються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової курсу, перелік тем і планів практичних та семінарських занять, методичні вка-зівки до їх виконання, теми індивідуальних дослідних завдань, питання до модульного контролю, рекомендовану літературу, систему оцінювання навча-льних досягнень студентів.Документ Географія Харківської області: навчально-методичний комплекс для самостійної роботи студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Географія», зі спеціальності «Еко- номічна та соціальна географія».(2013-06-25) Сегіда, К.Ю.; Редін, В.І.; Чабань, М.Т.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Геогра- фія Харківської області» як одного з важливих у загальному циклі суспільно- географічної та загальноекономічної підготовки фахівців. Мета: надати методичну допомогу студентам та розвивати навички са- мостійної роботи при вивченні курсу «Географія Харківської області». Методичні вказівки розраховані на студентів денного і заочного відд і- лень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової курсу, перелік тем і планів практичних та семінарських занять, методичні вка- зівки до їх виконання, теми індивідуальних дослідних завдань, питання до модульного контролю, рекомендовану літературу, систему оцінювання навча- льних досягнень студентів.Документ Дослідження перцепційного образу Харківщини в контексті проведення «ЄВРО-2012»(2012-04-05) Чабань, М.Т.