Перегляд за Автор "Шинкаренко, Д.А."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До питання соціально-географічного дослідження інформаційно-комунікаційної інфраструктури(2012-10-25) Шинкаренко, Д.А.Документ Особенности изучения демографического развития региона как составляющей региональной социогеосистемы(2014-06-26) Сегида, К.Ю.; Шинкаренко, Д.А.; Погребский, Т.Г.В современных условиях переориентации и формирования новой украинской национальной стратегии, направленной на развитие человеческого потенциала, в сочетании с неблагоприятными тенденциями демографического воспроизводства населения Украины, усиливается актуальность исследований демографической составляющей общества. Учитывая современную регионализацию развития экономики и территориальные различия в тенденциях демографических процессов, становится необходимым изучение демографического развития на региональном уровне для выявления специфических особенностей, определение основных тенденций, закономерностей и особенностей демографического развития региона для принятия мер по созданию условий для устойчивого развития указанных процессов.Документ Особливості функціонування автомобільного транспорту міста Харкова(2014-06-20) Шинкаренко, Д.А.Автомобільний транспорт – один з найважливіших видів транспорту єдиної транспортної системи країни, що є сукупністю найбільш мобільних і універсальних автомобілів и мережі автомобільних доріг. Забезпечує відносно дешеві і швидкі перевезення вантажів і пасажирів. До складових системи автомобільного транспорту відносимо автомобілі (власні засоби пересування та ті, що взяті на прокат, таксі), автобуси, маршрутні таксі, автостанції та автопавільйони (місця зупинки транспорту), автомобільні дороги, естакади, мости тощоДокумент Особливості функціонування телекомунікаційного комплексу Харківської області(ХНУ імені В.Н. Каразіна, геолого-географічний факультет, кафедра соціально-економічної географії і регіонознавства, 2013-04-18) Шинкаренко, Д.А.Документ Теоретичні основи дослідження транспортної системи великого міста(2014-06-21) Шинкаренко, Д.А.На ранніх етапах розвитку соціуму суспільні відносини вимагали об’єднання людей в часі і просторі для ефективного здійснення процесів виробництва, споживання матеріальних і культурних цінностей, наукової, суспільно-політичної, військової, навчальної та іншої діяльності. Так виникли населені пункти. З часом територіальне розширення населених пунктів вступило в протиріччя з необхідністю швидкого переміщення людей від місця проживання до місця тимчасового перебування. Вирішення цієї суперечності забезпечив міський пасажирський транспорт, який забеспечував сполучення між окремими населеними пунктами і постійно розвивався. Для сучасної України значення транспорту величезне, оскільки саме він об’єднує різні регіони країни в єдину державу, а тому є одним з провідних державотворчих чинників. Саме тому дослідження транспортної системи великого міста є досить актуальним і важливим.Документ Територіальні особливості мобільного зв’язку Харківської області(ХНУ імені В.Н. Каразіна, геолого-географічний факультет, кафедра соціально-економічної географії і регіонознавства, 2012-12) Шинкаренко, Д.А.В статті розглядаються особливості мобільного зв’язку, проведено аналіз його розвитку в Харківській області. Виявлені особливості використання мобільних систем. Встановлено забезпеченість людей мобільним зв’язком на території Харківської області. Виділені й охарактеризовані основні види мобільного зв’язку. Показано значення мобільного зв’язку для розвитку телекомунікаційних послуг Харківського регіону. Виділені перспективи розвитку сфери телекомунікаційних послуг Харківщини, як стратегічно важливого елемента економіки регіону.Документ Інтернет, як сегмент сфери телекомунікації послуг Харківської області(ХНУ імені В.Н. Каразіна, геолого-географічний факультет, 2012) Шинкаренко, Д.А.