Перегляд за Автор "Яновська, С.Г."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Особливості зв’язку задоволеності життям та самооцінкою власної жадібності у студентів(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019-10-11) Яновська, С.Г.На задоволеність життям людей впливають різноманітні чинники. У сучасних психологічних дослідженнях вказують на такі: матеріальне благополуччя; соціальний статус; досягнення поставлених цілей; рівень самореалізації і самоактуалізації; особиста і сімейна безпека (рівень криміналізації життя і свавілля влади); соціальна стабільність; клімат й інші умови середовища; наявність вільного часу і добре організованого дозвілля; гармонійні стосунки у сім'ї; міжособистісні стосунки; здоров'я; вік та ін. Науковці всього світу досліджують зв'язок задоволеності життям зі ставленням до матеріальної вигоди та того, наскільки людина є зануреною в процес їх накопичування, яким чином їх витрачає. Хіді Б. та Муфелі Р. (2018) досліджували траєкторії задоволеності життям та визначили показники, що пояснюють її стабільність і нестабільність у Німецькій соціально-економічній групі Австралії. Моррон А., Пискителли А. (2019) підкреслили, що вивчення факторів, які впливають на задоволеність життям, потребує врахування їх ваги: чим вищий рівень недоліків, тим нижчий рівень задоволеності життям. Сьентженс Т. Г., Зееленберг М., Ван-де-Вен Н., Брегельманс С.М. (2015) досліджували жадібність та її рівні в економічній поведінці, визначили прямі зв’язки жадібності з максимізацією, власним інтересом, заздрістю, матеріалізмом і імпульсивністю та зворотні - з самоконтролем і задоволеністю життям. Пакистанські дослідники Малик М.Н., Аббасі Н.У. Халілі M.T., Ансарі М. І. (2018) визначали жадібність як надмірну любов до грошей у людей різних професій та довели, що прагнення грошей і жадібність впливають на психічне здоров'я професіонала, розвиваючи різні психологічні симптоми, такі як депресія, тривога і стрес. Таким чином проблема задоволеності життям та її зв’язку зі ставленням до грошей і жадібністю є інтернаціональною і потребує свого визначення в Україні.Документ Ціннісний аспект ставлення до грошей та особливості грошової задоволеності підприємців(2010) Яновська, С.Г.У статті проаналізовано ціннісний аспект ставлення до грошей та особливості грошової задоволеності підприємців. Ці особливості виявляються на рівні потреб і ступеня їх задоволення, соціальних установках, переживаннях, пов’язаних з грошима. У підприємців нижче цінність грошей і вище рівень грошової задоволеності. У них раціональніше і усвідомлене відношення до грошей, в порівнянні з непідприємцями. Підприємці швидше навчаються новим правилам поведінки в економічній ситуації, частіше орієнтовані на об’єктивне і раціональне сприйняття ситуації, що склалася, і пошук вирішення проблеми. Ключові слова: підприємець, ставлення до грошей, грошова задоволеність. В статье проанализирован ценностный аспект отношения к деньгам и особенности денежной удовлетворенности предпринимателей. Эти особенности проявляются на уровне потребностей и степени их удовлетворения, социальных установках, переживаниях, связанных с деньгами. У предпринимателей ниже ценность денег и выше уровень денежной удовлетворенности. У них более рациональное отношение к деньгам по сравнению с непредпринимателями. Предприниматели быстрее учатся новым правилам поведения в экономической ситуации, чаще ориентированы на объективное и рациональное восприятие сложившейся ситуации и поиск решения проблемы. Ключевые слова: предприниматель, отношение к деньгам, денежная удовлетворенность. The article analysed the valued aspect of attitude towards money and feature of money satisfaction of businessmen. These features are shown up at the level of necessities and degree of their satisfaction, social options, experiencing, related to the money. For businessmen a value of money is below and a level of money satisfaction is higher. They have more rational attitude towards money as compared to those who are not businessmen. Businessmen study quickly new rules of behaviour in an economic situation, more frequent oriented to objective and rational perception of the situation and search of problem solving. Keywords: businessman, attitude towards money, money satisfaction.