Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти. Філологічний факультет
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти. Філологічний факультет за Ключові слова "advertising texts, psycholinguistic features, perception, communication, content analysis, phonosemantic analysis, discourse analysis, semantic analysis"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламні тексти. Структура та сприйняття(Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2023) Вельма, Вікторія Петрівна; Velma, V.Ця дипломна робота присвячена дослідженню психолінгвістичних особливостей рекламних текстів. Рекламні тексті використовуються для переконання та впливу на цільову аудиторію з метою продажу товарів або послуг. Основна мета дослідження – виявити зв’язок між мовними засобами, використовуваними в рекламних повідомленнях, та психологічними процесами сприйняття та реакції аудиторії. This dissertation is dedicated to exploring the psycholinguistic features of advertising texts. Advertising texts are used to persuade and influence the target audience with the aim of selling products or services. The main objective of this research is to identify the relationship between the linguistic means employed in advertising messages and the psychological processes of perception and audience response.