Перегляд за Ключові слова "вища школа"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Компетентнісний підхід у вищій школі: теорія та практика(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2021) Друганова, Олена Миколаївна; Жукова, Оксана Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Іваненко, Людмила Олександрівна; Лутаєва, Тетяна Василівна; Наливайко, Олексій Олексійович; Некрашевич, Тетяна Василівна; Шведова, Ярослава Василівна; Щокіна, Наталія Борисівна; Абрамова Є.О.У монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних із теорією та практикою компетентнісного підходу у вищій школі. Для науковців, науково-педагогічних працівників, аспірантів та студентів закладів вищої освіти.Документ Педагогіка вищої школи. Основи наукових досліджень : навчальний посібник(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лунячек, Вадим Едуардович; Ткачова, Наталія Олександрівна; Бєляєв, Сергій Борисович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Ткачов, Артем Сергійович; Махновський, Сергій Сергійович; Доценко, Світлана Олексіївна; Собченко, Тетяна Миколаївна; Таможська, Ірина Володимирівна; Петренко, Наталія Володимирівна; Якімова, Марина Еміївна; Luniachek, Vadym; Tkachova, Nataliia; Bieliaiev, Serhii; Baidala, Viktoriia; Tkachov, Artem; Dotsenko, Svitlana; Sobchenko, Tetyana; Tamozhska, Iryna; Petrenko, Natalia; Yakimova, Maryna; Makhnovskyi, SergeiУ навчальному посібнику висвітлено загальні засади педагогіки вищої школи, розкрито основи наукових досліджень. Особливу увагу приділено питанням, які недостатньо відображені в існуючих підручниках і посібниках за запропонованою тематикою: забезпечення якості вищої освіти, запровадження компетентнісного підходу, управління навчанням у ЗВО, ІТ-забезпечення навчального процесу. Роз’яснено деякі положення Болонського процесу і ситуація з їх реалізацією в Україні, розглянуто елементи теорії педагогічного оцінювання тощо. Видання розраховане на здобувачів вищої освіти, викладаів вищої школи, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку вищої освіти на сучасному етапі.Документ Проблеми сучасної освіти : збірник науково-методичних праць. Ч. 1. 2017(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017) Холін, Ю.В.; Маркова, Т.О.Восьмий випуск збірника традиційно присвячено загальним питанням сучасної освіти, інноваційним освітнім технологіям та методиці викладання у вищій школі, а також актуальним проблемам навчання студентів-медиків. У другому томі репрезентовано роботи, що стосуються специфіки дистанційного навчання. Матеріали збірника можуть стати в нагоді організаторам освітнього процесу, викладачам, студентам і всім, кого цікавлять проблеми сучасної освіти.Документ Проблеми сучасної освіти : збірник науково-методичних праць. Ч. 2. 2017(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017) Холін, Ю.В.; Маркова, Т.О.Восьмий випуск збірника традиційно присвячено загальним питанням сучасної освіти, інноваційним освітнім технологіям та методиці викладання у вищій школі, а також актуальним проблемам навчання студентів-медиків. У другому томі репрезентовано роботи, що стосуються специфіки дистанційного навчання. Матеріали збірника можуть стати у нагоді організаторам освітнього процесу, викладачам, студентам і всім, кого цікавлять проблеми сучасної освіти.Документ Феномен комунікативної культури в умовах упровадження технологій електронного навчання у вищій школі(2015) Хижняк, Л.М.; Хижняк, К.В.Стаття присвячена розгляду ролі комунікативної культури в процесі впровадження технологій електронного навчання у вищій школі. Виділено такі функції комунікативної культури, які актуалізуються в умовах електронного навчання: соціальної самоідентифікації, соціальної самоадаптації, інтеграційну й захисну. Визначено фактори, які впливають на процес формування комунікативної культури у вищій школі, а саме: рівень підготовки споживачів освітніх послуг у галузі інформаційно-комунікаційних технологій; рівень комп’ютеризації та інформатизації вищих навчальних закладів; рівень комунікативної компетентності студентів і викладачів.