Наукові роботи. Філософський факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Харківська радянська школа-інтернат для незрячих дітей
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2012) Устименко, О.М.
    У статті досліджено соціальний та культурний аспекти історії Харківської радянської школи-інтернату для сліпих дітей у другій половині ХХ ст. (50-80-ті роки), зміни в її роботі. Проведено аналіз інноваційних тифлопедагогічних методів виховання та навчання, пристосування учнів до подальшої трудової діяльності. В статье исследованы социальный и культурный аспекты истории Харьковской советской школы-интернат для слепых детей во второй половине ХХ в. (50-80-е годы), изменения в её работе. Проведён анализ инновационных тифлопедагогических методов воспитания и обучения, приспособления учащихся к последующей трудовой деятельности. The social and cultural aspects of history of the Kharkiv soviet boarding school for blind children in the second half of 20th century (50-80-ties), changes in its work were investigated. The analysis of innovational methods of tiflopedagogics in the teaching and upbringing, adaptation for a further pupils’ working activity has been done.
  • Ескіз
    Документ
    Харківське училище для незрячих дітей (1886-1917 рр.)
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2010) Устименко, О.М.
    У статті розглянуто соціальний та культурний аспект історії Харківського училища для сліпих дітей за 1886-1917 рр. Досліджено передумови відкриття училища, правила та принципи прийому до закладу, вивчено умови навчання та повсякденне життя учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Харківська радянська школа-інтернат для незрячих дітей у міжвоєнний період (20 – 30-ті рр. ХХ ст.)
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011) Устименко, О.М.
    У статті досліджено соціальний та культурний аспект історії Харківської радянської школи-інтернату для сліпих дітей у міжвоєнний період (20 – 30-ті роки ХХ ст.), зміни в її роботі. Проведено аналіз інноваційних тифлопедагогічних методів виховання та навчання, пристосування до подальшої трудової діяльності учнів.