Наукові роботи. Філософський факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Харківська радянська школа-інтернат для незрячих дітей(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2012) Устименко, О.М.У статті досліджено соціальний та культурний аспекти історії Харківської радянської школи-інтернату для сліпих дітей у другій половині ХХ ст. (50-80-ті роки), зміни в її роботі. Проведено аналіз інноваційних тифлопедагогічних методів виховання та навчання, пристосування учнів до подальшої трудової діяльності. В статье исследованы социальный и культурный аспекты истории Харьковской советской школы-интернат для слепых детей во второй половине ХХ в. (50-80-е годы), изменения в её работе. Проведён анализ инновационных тифлопедагогических методов воспитания и обучения, приспособления учащихся к последующей трудовой деятельности. The social and cultural aspects of history of the Kharkiv soviet boarding school for blind children in the second half of 20th century (50-80-ties), changes in its work were investigated. The analysis of innovational methods of tiflopedagogics in the teaching and upbringing, adaptation for a further pupils’ working activity has been done.Документ Щаслива людина — здорова людина(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Уварова, Т.Ю.В статті розглянуто окремі визначення сутності здоров’я й позиції стосовно його сутності, проаналізовано існуючі підходи до розуміння щастя та взаємозв’язок понять щастя з категоріями здоров’я людини. Досліджено проблему виховання щасливої, духовно здорової особистості. Зазначено, що евдемоністичне виховання — це, перш за все, виховання фізично і духовно здорової людини. За результатами дослідження запропоновано авторський курс з евдемоністичного виховання особистості. В статье рассмотрен ряд определений понятия здоровья и взгляды на его сущность, проанализированы существующие подходы к пониманию счастья и взаимосвязь понятий счастья с категориями здоровья человека. Исследована проблема воспитания счастливой, здоровой личности. Утверждается, что эвдемонистическое воспитание — это, прежде всего, воспитание физически и духовно здорового человека. Предложен авторский курс эвдемонистического воспитания личности. In this article the number of health essence definitions and views of its content have been considered, the relevant approaches to happiness insight and correlation between concepts of happiness and categories of man’s health have been analyzed. The problem of education of a happy and healthy person has been research. Was approved, that eudemonistic education — is, the first of all, education of physically and mentally healthy person. The author’s course of eudemonistic education of the person was proposed.Документ Ідеї гуманізації освіти та виховання в сучасній педагогічній практиці(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Водолазька, О.М.У статті розглядаються питання та основні риси гуманізації освіти й виховання в педагогічній практиці сучасного соціуму. Розглянуто вплив теоретичної розробленості даної проблеми та ступінь її практичного рішення на суспільний розвиток. У статті обґрунтована мета та необхідність гуманізації сучасного суспільства, а також пріоритети та головні педагогічні ідеї гуманізації сучасної освіти. В статье рассматриваются вопросы и основные черты гуманизации образования и воспитания в педагогической практике современного социума. Рассмотрено влияние теоретической разработанности данной проблемы и степень ее практического решения на общественное развитие. В статье обоснована цель и необходимость гуманизации современного общества, а также приоритеты и главные педагогические идеи гуманизации современного образования. In this paper, and the main features of the humanization of education and training in the pedagogical practice of modern society. The effect of the theoretical elaboration of the problem and the degree of practical solutions to social development. In the article the purpose and need for the humanization of modern society, as well as the priorities and main pedagogical idea of humanization of modern education.Документ Харківське училище для незрячих дітей (1886-1917 рр.)(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2010) Устименко, О.М.У статті розглянуто соціальний та культурний аспект історії Харківського училища для сліпих дітей за 1886-1917 рр. Досліджено передумови відкриття училища, правила та принципи прийому до закладу, вивчено умови навчання та повсякденне життя учнів.Документ Харківська радянська школа-інтернат для незрячих дітей у міжвоєнний період (20 – 30-ті рр. ХХ ст.)(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011) Устименко, О.М.У статті досліджено соціальний та культурний аспект історії Харківської радянської школи-інтернату для сліпих дітей у міжвоєнний період (20 – 30-ті роки ХХ ст.), зміни в її роботі. Проведено аналіз інноваційних тифлопедагогічних методів виховання та навчання, пристосування до подальшої трудової діяльності учнів.