Наукові роботи. Філософський факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методика викладання основ здоров’я учнів початкової школи
    (2016) Удовенко, М.А.
    У роботі науково обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність впровадження методики навчання основам здоров’я учнів початкової школи. Після проведення експериментальних уроків учні експериментальної групи мали зростання за всіма показниками здоров’язбережувальної компетентності, найбільш сенситивними виявилися мотиваційний та когнітивний компоненти, статистична обробка одержаних даних виявила достовірність у порівнянні з контрольною групою даних. Також виявлена позитивна динаміка показників практичного та рефлексивного компонентів з здоров’язбережувальної компетентності учнів, їх зацікавленість до вивчення навчального предмета «Основи здоров’я». Загальна тенденція дослідження вказує на позитивну динаміку показників здоров’я та здоров’язбережувальної компетентності, що відзначає доцільність упровадження методики в цілому або її окремих елементів в інші предмети навчального циклу початкової школи.
  • Ескіз
    Документ
    Щаслива людина — здорова людина
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Уварова, Т.Ю.
    В статті розглянуто окремі визначення сутності здоров’я й позиції стосовно його сутності, проаналізовано існуючі підходи до розуміння щастя та взаємозв’язок понять щастя з категоріями здоров’я людини. Досліджено проблему виховання щасливої, духовно здорової особистості. Зазначено, що евдемоністичне виховання — це, перш за все, виховання фізично і духовно здорової людини. За результатами дослідження запропоновано авторський курс з евдемоністичного виховання особистості. В статье рассмотрен ряд определений понятия здоровья и взгляды на его сущность, проанализированы существующие подходы к пониманию счастья и взаимосвязь понятий счастья с категориями здоровья человека. Исследована проблема воспитания счастливой, здоровой личности. Утверждается, что эвдемонистическое воспитание — это, прежде всего, воспитание физически и духовно здорового человека. Предложен авторский курс эвдемонистического воспитания личности. In this article the number of health essence definitions and views of its content have been considered, the relevant approaches to happiness insight and correlation between concepts of happiness and categories of man’s health have been analyzed. The problem of education of a happy and healthy person has been research. Was approved, that eudemonistic education — is, the first of all, education of physically and mentally healthy person. The author’s course of eudemonistic education of the person was proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Инновационные технологии валеологического сопровождения учебного процесса
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Новикова, В.Е.; Пасынок, В.Г.; Пугач, Б.Я.; Макеев, М.В.
    В данной работе рассматривается валеология как первая из наук о здоровье человека, которая несет знания, базирующиеся на принципах холизма, иерархичности, системности, голографичности, наука, воспринимающая человека как сложную космопланетарную структуру, здоровье которой определяется гармоничным взаимодействием духа, души и тела. И на основании этого авторы предлагают использование ее в подготовке учителей основ здоровья к организации учебно-воспитательного процесса, образовательной, диагностической, профилактической, коррекционной и консультативной работе. Особое внимание уделяется исследованию влияния на организм энерго-информационных методов коррекции здоровья и корреляционных характеристик взаимодействия системы «организм человека–окружающая середа». В даній роботі валеологія розглядається як перша з наук про здоров’я людини, яка несе знання, що базуються на принципах холізму, ієрахічності, системності, голографічності, наука яка сприймає людину як складну космопланетарну структуру, здоров’я якої визначається гармонійною взаємодією, духу, душі і тіла. І на основі цього автори пропонують використання її в підготовці учителів основ здоров’я до організації навчально-виховного процесу, освітньої, діагностичної, профілактичної, корекційної та консультативної роботи. Особлива увага приділяється дослідженню впливу на організм енерго-інформаційних методів корекції здоров’я та кореляційних характеристик взаємодії системи «організм людини−навколишнє середовище». The article observes valeology as the first study about human health which bears knowledge based on the principles of holism, hierarchy, systematicness, holographic character, as well as the study taking the human as difficult cosmoplanetic structure, whose health is defined by harmonious interaction of spirit, soul and body. And on the basis of it authors offer to use it in preparing teachers of health basis for the organization of teaching and educational process, educational, diagnostic, preventive, correctional and advisory work. The research of influence of power-information methods of health correction and correlation characteristics of «human organism —environment» system interaction on an organism is given special attention.