Навчальні видання. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2853
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ English Communication for Scientists : guidance manual for postgraduate students for practical classes and individual work of applicants for the third educational and scientific level of higher education in the specialty 011 ʺEducational, pedagogical sciencesʺ(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Байдала, Вікторія Вікторівна; Baidala, Viktoriia ViktorivnaThe programme of the discipline "Scientific foreign language and Ukrainianlanguage communication" is compiled in accordance with the educational and scientific programme for the training of specialists of the third (educational and scientific) level of higher education, the field of knowledge 01 Education / Pedagogy, speciality 011 Educational, pedagogical sciences.Документ Педагогіка вищої школи. Основи наукових досліджень : навчальний посібник(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лунячек, Вадим Едуардович; Ткачова, Наталія Олександрівна; Бєляєв, Сергій Борисович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Ткачов, Артем Сергійович; Махновський, Сергій Сергійович; Доценко, Світлана Олексіївна; Собченко, Тетяна Миколаївна; Таможська, Ірина Володимирівна; Петренко, Наталія Володимирівна; Якімова, Марина Еміївна; Luniachek, Vadym; Tkachova, Nataliia; Bieliaiev, Serhii; Baidala, Viktoriia; Tkachov, Artem; Dotsenko, Svitlana; Sobchenko, Tetyana; Tamozhska, Iryna; Petrenko, Natalia; Yakimova, Maryna; Makhnovskyi, SergeiУ навчальному посібнику висвітлено загальні засади педагогіки вищої школи, розкрито основи наукових досліджень. Особливу увагу приділено питанням, які недостатньо відображені в існуючих підручниках і посібниках за запропонованою тематикою: забезпечення якості вищої освіти, запровадження компетентнісного підходу, управління навчанням у ЗВО, ІТ-забезпечення навчального процесу. Роз’яснено деякі положення Болонського процесу і ситуація з їх реалізацією в Україні, розглянуто елементи теорії педагогічного оцінювання тощо. Видання розраховане на здобувачів вищої освіти, викладаів вищої школи, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку вищої освіти на сучасному етапі.