Навчальні видання. Медичний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1134
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Причини, функції та типологія конфліктів. Вербальне та невербальне конфліктне спілкування, формальне та неформальне спілкування. Основні характеристики спілкування: учасники, повідомлення, контекст, канали, перешкоди, зворотний зв'язок. Чесне та маніпулятивне спілкування : методичні рекомендації для практичних занять здобувачів вищої освіти 1 року навчання з дисципліни «Конфлікт у медичному середовищі» [Електронний ресурс](Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Міхановська, Наталія Геннадіївна; Євдокименко, Владлена В’ячеславівна; Mikhanovska, Nataliia Gennadievna; Yevdokymenko, Vladlena VyacheslavivnaУ методичних рекомендаціях розглядаються причини, функції та типологія конфліктів, поняття вербального та невербального конфліктного спілкування, формального та неформального спілкування, основні характеристики спілкування та наведені покрокові інструкції щодо роботи здобувачів вищої освіти 1-го року навчання при вивченні теми «Причини, функції та типологія конфліктів. Вербальне та невербальне конфліктне спілкування, формальне та неформальне спілкування. Основні характеристики спілкування: учасники, повідомлення, контекст, канали, перешкоди, зворотний зв'язок. Чесне та маніпулятивне спілкування»Документ Безконфліктна комунікативна компетентність. Поняття конфлікту як складного соціального явища. Характеристика безконфліктного спілкування : методичні рекомендації для практичних занять здобувачів вищої освіти 1 року навчання з дисципліни «Конфлікт у медичному середовищі» [Електронний ресурс](Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Міхановська, Наталія Геннадіївна; Євдокименко, Владлена В’ячеславівна; Mikhanovska, Nataliia G.; Yevdokymenko, Vladlena V.У методичних рекомендаціях розглядається класифікація та типологія конфліктів, особливості поведінки у конфліктній ситуації, визначення характеристики безконфліктного спілкування та наведені покрокові інструкції щодо роботи здобувачів вищої освіти 1-го року навчання при вивченні теми «Безконфліктна комунікативна компетентність. Поняття конфлікту як складного соціального явища. Характеристика безконфліктного спілкування» на практичному занятті з дисципліни «Конфлікт у медичному середовищі»Документ Психологія спілкування. Типи спілкування. Характеристики спілкування : методичні рекомендації для практичних занять здобувачів вищої освіти 1-го року навчання з дисципліни «Психологія спілкування» [Електронний ресурс](Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Міхановська, Наталія Геннадіївна; Євдокименко, Владлена В’ячеславівна; Mikhanovska, Nataliia Gennadievna; Yevdokymenko, Vladlena VyacheslavivnaУ методичних рекомендаціях розглядаються питання щодо визначення суті комунікативних бар’єрів, вербальні та невербальні засоби спілкування, наведені покрокові інструкції (алгоритм виконання навчальних дій) щодо роботи здобувачів вищої освіти 1 року навчання при вивченні теми «Психологія спілкування. Типи спілкування. Характеристики спілкування».Документ Психологія спілкування. Комунікативна компетентність. Основні визначення. Значущість оволодіння навичками ефективної комунікації для майбутніх лікарів : методичні рекомендації для практичних занять здобувачів вищої медичної освіти 1-го року навчання з дисципліни «Психологія спілкування» [Електронний ресурс](Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Міхановська, Наталія Геннадіївна; Євдокименко, Владлена В’ячеславівна; Mikhanovska, Nataliia Gennadievna; Yevdokymenko, Vladlena VyacheslavivnaУ методичних рекомендаціях розглядаються механізми та явища, пов’язані з комунікативними процесами, наведені покрокові інструкції (алгоритм виконання навчальних дій) щодо роботи здобувачів вищої освіти 1 року навчання при вивченні теми «Психологія спілкування. Комунікативна компетентність. Основні визначення. Значущість оволодіння навичками ефективної комунікації для майбутніх лікарів» на практичному занятті з дисципліни «Психологія спілкування».