Економічний факультет
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/38
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретико-методичні аспекти оцінки лояльності споживачів як об’єктивна умова розвитку підприємництва(Проблеми економіки, 2019) Кузьминчук, Н.В.; Куценко, Т.М.; Терованесова, О.Ю.Документ Формування SOFT SKILLS фахівця в галузі маркетингу на основі компетентнісного підходу(Економіка та суспільство, 2020) Мозгова, Г.В.; Євтушенко, В.А.; Мозгова, А.Д.Документ Business relations under transformation influences(Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2020) Nosova, O.; Nosova, T.Документ The impact of innovation policy on effective regional development(Culegere de articole ştiinţifice ale Conferinţei Ştiinţific Internaţional ”Competitivitate şi Inovare în economia cunoaşterii”, 2020) Nosova, O.; Nosova, T.Документ Forms of the economy digitalization in the post-soviet space(Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна серія «Економічна», 2020) Nosova, O.; Pavlov, K.; Asadullina, N.; Nosova, T.