Факультет психології
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/44
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Про науково-дослідницьку роботу студентів(друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко, Л.С.В методичних рекомендаціях подана інформація про місце та значен- ня науково-дослідницької та навчально-дослідницької роботи студентів у процесі вузівської підготовки. В матеріалі розкрито значення, зміст, методичні підходи до організації та проведення науково-педагогічних пошуків студен- тами та аспірантами – майбутніми педагогами. Подані поради щодо пошуку методів і розробки методики проведення науково-дослідної роботи в період навчальної роботи.Документ Педагогіка життя на щодня(друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко, Л.С.Документ К. Істомін як педагог(2010) Нечепоренко, Л.С.В статті розглядається педагогічна система успішного вихован- ня, розроблена ієромонахом Істоміним. Суть його виховних вимог полягає у дотриманні заповітів Христа, відмові від семи смертних гріхів та послідовне виконання вимог вічних морально-духовних добро чинників, якими є: Віра, Надія, Любов.Документ Педагогічна майстерність(2009) Нечепоренко, Л.С.В монографії розкривається одна з центральних проблем освіти, навчання й виховання учителя – педагогічна майстерність. Суть питання полягає в постановці та визначенні методологічних засад теорії і практики педагогічної майстерністі. Основними засадами розробки нових технологій формування педагогічної майстерністі вчителя стала онто-інвайронментальна педагогіка. Розглядається можливість розв’язання питань навчання і виховання особистості здатної до гармонізації і злагоди своїх дій і поведінки з довкіллям.Документ Педагогика. Учебное пособие. (Краткий курс для иностранных студентов и аспирантов)(Типография №18 ЮЖД, 2006-01-16) Нечепоренко, Л.С.Основными понятиями (ключевыми словами - key words) данного пособия являются воспитание, образование, обучение, самовоспитание, самообразование, принципы, методы, форми-рование личности. Слова (и понятия, заключенные в них) для каждого явля-ются знакомыми с детства и такими, что сопровождают чело¬века всю его жизнь. Это обстоятельство значительно облегчает задачу автора, но и так же ее усложняет. С одной стороны че¬ловек ежедневно сталкивается с педагогическими явлениями и процессами, а с другой – он чаще всего бывает недоволен ре-зультатами обучения, образования и воспитания. Автор дан¬ного учебного пособия стремится объяснить основные вопро¬сы педагогики с позиций современного гуманитарного знания, чтобы усилить его практическое влияние и облегчить процесс становления личности каждого читателя.