Соціологічний факультет
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/46
Переглянути
Документ Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати(Київ : КНЕУ, 2018) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.В статті систематизовано механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати шляхом об’єднання їх в три основні групи: по-перше, це ефект впливу репутації на ресурси підприємства; подруге, це ринкові ефекти, пов’язані з дією механізму «попит-пропозиція» і зміною мікроекономічної моделі функціонування підприємства; по-третє, це ефекти підвищення стійкості розвитку бізнесу як в нормальних, так і в кризових умовах, обумовлені зниженням турбулентності середовища функціонування і встановленням довгострокових «контрактів» зі стейкхолдерами.