Соціологічний факультет
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/46
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Ценностный мир постсоветского студенчества: результаты применения методов интеллектуального анализа данных(Белорусский государственный университет, 2008) Кислова, О.Н.; Сокурянская, Л.Г.Документ Використання інтелектуального аналізу даних у дослідженнях феномену знехтування у студентському середовищі(Український інститут соціальних досліджень імені Олександра Яременка, 2006) Кислова, О.Н.; Сокурянская, Л.Г.Документ Возможности и перспективы методологии интеллектуального анализа данных в исследовании ценностных ориентаций студенчества(ХНУ имени В.Н.Каразина, 2006) Кислова, О.Н.; Сокурянская, Л.Г.Документ Интеллектуальный анализ данных в контексте методологии социального познания(Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, 2006) Кислова, О.Н.; Сокурянская, Л.Г.Документ Академическая мобильность украинских студентов перед вызовами современного мира: риски академической эмиграции(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Сокурянская, Л.Г.; Дейнеко, А.А.Документ Трансформация преподавательских практик в условиях реформирования высшего образования в Украине(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Сокурянская, Л.Г.Стаття присвячена аналізу змін у вузівських викладацьких практиках в умовах трансформації системи вищої освіти в Україні. Виходячи з результатів загальнонаціональних та міжнародних досліджень, здійснених кафедрою соціології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна протягом 2002-2007 років, автор доходить висновку щодо значних змін у змісті, спрямованості та методиці вузівського навчально-виховного процесу, стилі взаємовідносин між викладачами та студентами, що суттєво позначається на суб’єктивних та об’єктивних оцінках якості вузівської освіти на пострадянському просторі і, зокрема, в Україні. The article is devoted to the analysis of changes of universities’ teaching practices in the conditions of transformation of the system of high education in Ukraine. Based on the results of national and international researches, realized by the department of sociology of Karazina Kharkiv National University during 2002-2007, author comes to the conclusion about strong changes in the content, directivity and strategy of university educational process, style of relations between professors and students that have essential influence on the subjective and objective valuation of quality of university education on the postsoviet space and particularly in Ukraine.