Виховання педагогічної толерантності майбутніх учителів на основі аксіологічного підходу
Дата
2011
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми виховання педагогічної толерантності майбутніх вчителів на основі аксіологічного підходу. У дослідженні з'ясовано суть понять "толерантність" і "педагогічна толерантність". Обгрунтовано педагогічні цінності як теоретичну основу виховання педагогічної толерантності в майбутніх вчителів, її структурні компоненти, основні способи забезпечення гуманістичної смислово-ціннісної орієнтації педагогічного процесу. Теоретично обгрунтовано технологію виховання педагогічної толерантності майбутніх вчителів на основі аксіологічного підходу, яка включає мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-поведінковий компоненти. Експериментально доведено ефективність даної технології.
Опис
Ключові слова
толерантність, педагогічна толерантність, аксіологічний підхід, технологія, майбутній учитель, виховання
Бібліографічний опис
Виховання педагогічної толерантності майбутніх учителів на основі аксіологічного підходу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. К. Варенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c.