Автостереотипи українців у сучасному інтернет-дискурсі
Файли
Дата
2019-10-11
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна
Анотація
Стереотипи традиційно визначають як усталені уявлення чи переконання щодо певних явищ чи осіб, своєрідне конструювання їхніх óбразів у свідомості суспільної групи. Автостереотип відповідно є баченням себе, сукупністю окремих ознак, приписуваних собі. Певною мірою такі óбрази можна вважати редукованими чи спрощеними до формату впізнаваної і відтворюваної картинки, застосування якої зменшує когнітивні зусилля. Така необхідна схематизація дозволяє використовувати стереотипні уявлення для маніпулювання масовою свідомістю.
Опис
Ключові слова
Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::Philosophy subjects, норвезько-українська конференція, автостереотипи українців, інтернет-дискурс
Бібліографічний опис
Курушина М.А. Автостереотипи українців у сучасному інтернет-дискурсі [Електронний ресурс] / М.А. Курушина // Матеріали Норвезько-української конференції, присвяченої діяльності Ф. Нансена в Україні у 1921–1922 роках, (Харків, 10–11 жовт. 2019 р.) / Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна; Посольство Норвегії в Україні. – Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2019.