Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київ : КНЕУ
Анотація
В статті систематизовано механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати шляхом об’єднання їх в три основні групи: по-перше, це ефект впливу репутації на ресурси підприємства; подруге, це ринкові ефекти, пов’язані з дією механізму «попит-пропозиція» і зміною мікроекономічної моделі функціонування підприємства; по-третє, це ефекти підвищення стійкості розвитку бізнесу як в нормальних, так і в кризових умовах, обумовлені зниженням турбулентності середовища функціонування і встановленням довгострокових «контрактів» зі стейкхолдерами.
Опис
Бібліографічний опис
Дерев’янко, Олена Георгіївна. Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати / О.Г. Дерев’янко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. Вип. 42. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 5–18.