Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Київ : КНЕУ

Анотація

В статті систематизовано механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати шляхом об’єднання їх в три основні групи: по-перше, це ефект впливу репутації на ресурси підприємства; подруге, це ринкові ефекти, пов’язані з дією механізму «попит-пропозиція» і зміною мікроекономічної моделі функціонування підприємства; по-третє, це ефекти підвищення стійкості розвитку бізнесу як в нормальних, так і в кризових умовах, обумовлені зниженням турбулентності середовища функціонування і встановленням довгострокових «контрактів» зі стейкхолдерами.

Опис

Бібліографічний опис

Дерев’янко, Олена Георгіївна. Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати / О.Г. Дерев’янко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. Вип. 42. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 5–18.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в